FANDOM

Volkner
Volkner
デンジ Denzi
Informacje
Płeć Męska
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Blond
Miasto Sunyshore
Region Sinnoh
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Sunyshore
Odznaka Odznaka Latarni Morskiej
Specjalizacja Typ Elektryczny
Debiut Flint wkracza do akcji!
Postać

Volkner jest Liderem Sali w Mieście Sunyshore. Wręcza Odznakę Latarni Morskiej trenerom, którzy go pokonają. Specjalizuje się w Pokémonach typu Elektrycznego.

Historia

Volkner został po raz pierwszy wspomniany przez Palmera w odcinku Pokonać mistrza walk.

Pojawił się w odcinku Flint wkracza do akcji!. Okazało się, że w dzieciństwie spotkał Flinta i stali się rywalami, a potem najlepszymi przyjaciółmi. Zaprojektował technologię Miasta Sunyshore. Zaprojektował też Wieżę Sunyshore.

Szybko znudziły mu się walki i wystawił skrzynkę z odznakami przed salą, by trenerzy brali je sobie za darmo. Zdenerwowało to Asha. Po obejrzeniu walki Flinta z Ashem znów zainteresował się walkami i przyjął wyzwanie Asha.

Plik:Young Volkner.png
Pojawił się też w odcinku Latająca wieża Sunyshore, gdzie walkę z Ashem przerwał im brak prądu spowodowany przez Zespół R, który ukradł wieżę Sunyshore. Ash i Volkner chcieli się dostać do wieży. Zespół R został pokonany, a wieża zniszczona przez nowo ewoluowanego Torterrę Asha. Volkner powiedział Ashowi, że ich rewanż może się odbyć dopiero po naprawieniu wieży. Ash zgodził się na to i dodał, że spędzi ten czas na dodatkowym treningu.

Ponownie pojawił się w odcinku Ósmy cud Sinnoh!, gdzie odbył się jego rewanż z Ashem. Gdy Infernape Asha uruchomił Pożar, z łatwością pokonał Luxraya dzięki czemu Ash zdobył Odznakę Latarni Morskiej.

Pokémony

Pikachu → Raichu
Volkner RaichuDebiut: Flint wkracza do akcji! Raichu to pierwszy Pokémon Volknera. Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Flint wkracza do akcji! i był widziany ponownie w kolejnym odcinku. Volkner zdobył Raichu jeszcze jako Pikachu, gdy był młodszy. Raichu jest głównie poza Poké Ballem. Volkner nie użył go w walce z Ashem w sali.
Ataki
Stalowy Ogon, Piorun, Elektro Akcja i Grzmot
Luxray
200pxDebiut: Latająca wieża Sunyshore!

Pojawił się w odcinku Latająca wieża Sunyshore!. W walce Asha z Volknerem walczył z Grotle Asha. Walka została przerwana przez Zespół R.

W odcinku Ósmy cud Sinnoh! najpierw pokonał Pikachu Asha, a potem walczył z Infernape'em. Wydawało się, że Luxray pokona przeciwnika, lecz gdy Infernape uruchomił Pożar, Luxray poniósł klęskę.

Ataki
Iskra, Piorun, Fala Szoku, Kieł Pioruna, Podwójny Zespół i Stalowy Ogon
Electivire
200pxDebiut: Ósmy cud Sinnoh! Electivire był pierwszym Pokémonem, którego Volkner używał podczas rewanżu z Ashem. Ash użył Torterrę, ale został łatwo pokonany. Następnie Ash zdecydował się na Pikachu. Z Piorunem, Pikachu wywołał zdolność Electivire'a, Motoprędkość, co uczyniło go jeszcze trudniejszym celem do trafienia. Jednak, gdy jeden z ciosów Electivire'a dotknął Pikachu, Pokémon Volknera został sparaliżowany przez Statyczność Pikachu. Po tym, Pikachu był w stanie pokonać Electivire'a.
Ataki
Ognisty Cios, Lodowe Uderzenie zdolność Motoprędkość
Jolteon
200pxDebiut: Ósmy cud Sinnoh! Jolteon był drugim Pokémonem używanym przez Volknera podczas rewanżu z Ashem. Ash postanowił wykorzystać swojego Infernape'a, które szybko pokonał Pokémona Błyskawicę Mach Ciosem.
Ataki
Piorun i Kula Cienia
Liderzy Sal w regionie Sinnoh
Plik:FileCoal Badge.png

Roark
w mieście Oreburgh

Plik:FileForest Badge.png

Gardenia
w mieście Eterna

Plik:FileCobble Badge.png

Maylene
w mieście Veilstone

Plik:FileFen Badge.png

Wake
w mieście Pastoria

Plik:FileRelic Badge.png

Fantina
w mieście Hearthome

Plik:FileMine Badge.png

Byron
w mieście Canalave

Plik:FileIcicle Badge.png

Candice
w mieście Snowpoint

Plik:FileBeacon Badge.png

Volkner
w mieście Sunyshore

Więcej z Fandomu

Losowa wiki