FANDOM

720MS Hoopa
Pokémon
Rowlet 722MS
#721
Generacja VI
Volcanion
ボルケニオン Volcanion
721MS
Volcanion

Pokémon Para
Typy
OgieńWoda
Zdolności
Absorbcja Wody
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
195,0 kg 1,7 m
Statystyki
HP
80
Atak
110
Obrona
120
Sp. Atak
130
Sp. Obrona
90
Szybkość
70
Styl Ciała Odcisk łapy
Body07 Plik:F721.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Volcanion

Biologia

Fizjologia

Volcanion jest wielkim, czerwonym Mitycznym Pokémonem. Ma niewielkie uszy a ich wewnętrzna strona jest niebieska. Jego oczy są niebieskie z żółtymi wzorami pod nimi, żółte ma też brwi oraz szpiczastą brodę. Szyja jest szara. Tułów ma wielki garb, na nim są dwie armaty z niebieskimi wzorami (kiedy jest napełniony wodą), które świecą i mogą się połączyć.Jeśli wykorzystał całą wodę niebieskie wzory zanikają, i zlewają się z armatami.Aby armaty były przydatne volcanion z ich pomocą zasysa wodę z pobliskich źródeł.Armaty te mogą się złączyć tworząc obręcz. Nogi Volcaniona są ogromne, z żółtymi pazurami, po trzy w każdej nodze. Ogon jest niebiesko-czerwony. Na brzuchu ma żółte, podobne do diamentów znakowania. Na armatach i nogach i armatach ma liczne wypustki, skąd wydobywa się para.

Przysposobienie

Volcanion jest nieufny wobec ludzi, ponieważ krzywdzą pokemony. Opiekuje się wieloma pokemonami w pięknej dolinie.

Umiejętnosci

Kiedy Volcanion wystrzeli parę z swoich armat morze latać. Za pomocą licznych wypustek na swoim ciele może doprowadzić do eksplozji.

Etymologia

Volcanion może pochodzić od Volcano (wulkan) i canion (kanion)

W grach=

...

W TCG

Legendarne Pokémony