Fandom

Pokémon Wiki

Volbeat

3103strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Volbeat to Pokémon typu robaczego. Nie posiada pre-ewolucji ani ewolucji.

Biologia

Fizjologia

Volbeat nieco przypomina robaczka świętojańskiego. Jego ciało, skrzydła i twarz są niebieskie, a jego ciało ma dwa żółte pasy. Jego tył, a także ręce i nogi są ​​czarne. Jego długie, kręcone anteny są żółte z czarnymi paskami. Tęczówki oczu są żółte, a jego twarz wydaje się mieć smutny lub samotny wyraz. Prawdopodobnie najważniejszym elementem Volbeata jest jego świecący żółty ogon, który wykorzystuje do komunikowania się i tworzenia wzorców.

Różnice płci

Volbeat to gatunek samca. Dla płci żeńskiej, patrz Illumise.

Specjalne umiejętności

Volbeat jest w stanie używać ogona do emitowania światła, które zwiększa jego szczególną siłę ataku. Może także tworzyć geometryczne kształty na niebie, gdy kilku z nich dostanie się do grupy.

Zachowanie

Volbeat wykonują swoje tańce godowe dla Illumise podczas godów.

Środowisko naturalne

Można ich znaleźć żyjących w lasach.

Odżywianie

Tak jak każdy Pokémon, Volbeat nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Pierwszy występ Volbeata nastąpił w odcinku Obóz Pikachu, który był częścią filmu Pokémon: Bohaterowie. Służył jako rodzaj wychowawcy kolonijnego i przewodnika.

Jego pierwszy występ telewizyjny nastąpił w odcinku Miłość od pierwszego lotu obok swojego żeńskiego odpowiednika Illumise.

Drugoplanowe role

Volbeat ponownie pojawił się w odcinku Jeden Swellow by wszystkimi rządzić! pod własnością Volta w konkurencji PokéRingo.

Volbeat pojawił się w odcinku Podróż w czasie leczy wszelkie rany. Edna wspomina jak Volbeaty i Illumise czynili taniec godowy w pobliżu dużego drzewa, które było położone w środku miasta.

Volbeat pojawił się również w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG042 Volbeat, Pokémon Robaczek Świętojański. Volbeat używa wzorów na swoim ogonie do rysowania i komunikowania się z innymi Volbeatami.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki