Fandom

Pokémon Wiki

Vivica

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

File-Vivica.png

Vivica

Vivica jest Trenerką Pokémon, która brała udział w Konferencji Ever Grande.

W odcinku Saved by the Beldum Vivica walczyła z Tysonem. Wysłała Persiana do walki z Meowthem Tysona, który wydawał się bardzo zdeterminowany, aby pokonać swoją formę ewolucyjną.

Niestety dla Tysona, Persian Vivici miał już przewagę. Korzystając z ataków, takich jak Wodny Puls i Kula Cienia, udało mu się osłabić Meowtha, który w końcu zyskał przewagę i pokonał go. Kiedy Persian zemdlał, Meowth Tysona podbiegł do niego z pazurami, przygotowany, aby pokonać go na dobre. Tyson szybko go zwrócił, zanim cokolwiek mogło się zdarzyć. Z tego powodu Vivica została wyeliminowana z turnieju.

Pokémony

Vivica's Persian.png Persian

Persian Vivici pojawił się tylko w odcinku Saved by the Beldum, gdzie walczył przeciwko Tysonowi i jego Meowthowi w pierwszej rundzie wstępnej Konferencji Ever Grande. Meowth pogardził Persianem Vivici, gdy walka się rozpoczęła. Meowth zaatakował Siekaniem, ale Persian zrobił unik i użył Ciosów Furii, które zadały bezpośredni cios. Meowth następnie wykorzystał Podwójny Zespół, by zmylić Persiana, ale kiedy użył Wodnego Pulsu, wszystkie Meowthy zostały zaatakowane.

Persian użył Kuli Cienia, która uderzyła Meowthem o ścianę, ale wtedy używa Stalowego Ogona, by uderzyć Persiana. Persian szybko użył Tunelu, ale Meowth zaatakował Elektrowstrząsem, który uderzył Persiana z podziemia i pokonał go, przez co Tyson wygrał.

Kiedy Persian zemdlał, Meowth próbował zranić go jeszcze bardziej, ale został zatrzymany przez Tysona.

Persian zna takie ruchy jak: Ciosy Furii, Wodny Puls, Kula Cienia i Tunel.

Debiut Saved by the Beldum

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki