FANDOM

Vivica to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku W Beldumie siła!. Jest ona trenerką Pokémonów, która brała udział w Konferencji Ever Grande.

Historia

W odcinku W Beldumie siła! Vivica walczył z Tysonem podczas rundy eliminacyjnej Konferencji Ever Grande. Używała swojego Persiana przeciwko Meowthowi, który wydawał się być bardzo zdeterminowany, aby pokonać swoją wyższą formę ewolucyjną.

Niestety dla Tysona, Persian Vivici z łatwością zdobył przewagę. Korzystając z ataków, takich jak Wodny Puls czy Kula Cienia, udało mu się znacznie osłabić Meowtha. Ostatecznie jednak szala zwycięstwa przechyliła się na stronę Tysona, dzięki czemu jego Pokémon zdołał pokonać swojego przeciwnika. Kiedy Persian odpadł z sił, Meowth Tysona podbiegł do niego z pazurami, przygotowany, aby zadać mu więcej obrażeń. Tyson jednak szybko przywołał go do Poké Balla, powstrzymując go przed atakiem. Ze względu na swoją porażkę, Vivica została wyeliminowana z turnieju.

Pokémony

Przy sobie

Persian
EP403 Vivica Persian
Persian Vivici walczył przeciwko Tysonowi i jego Meowthowi w rundzie eliminacyjnej Konferencji Ever Grande. Już przed rozpoczęciem bitwy Pokémon Tysona wykazał się wielką niechęcią wobec Persiana i zamierzał zaatakować go zanim sędzia ogłosił początek bitwy. Ostatecznie Meowth pokonał go, przez co Tyson wygrał i awansował do kolejnej rundy. Kiedy Persian opadł z sił, Pokémon Tysona próbował zadać mu więcej szkód, ale powstrzymał go jego trener. Persian pojawił się również w retrospekcji w odcinku Pieśń zwycięstwa.

Persian zna takie ruchy jak: Ciosy Furii, Wodny Puls, Kula Cienia i Tunel.

Debiut W Beldumie siła!

Osiągnięcia

Odznaki

Poniżej znajduje się lista odznak zdobytych przez Vivicę:

Liga Pokémon

Vivica brała udział w następujących konferencjach Ligi Pokémon:

Aktorzy głosowi

Japonia: 西村ちなみ Chinami Nishimura
Stany Zjednoczone: Liza Jacqueline