Fandom

Pokémon Wiki

Virgil

3102strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze8 Udostępnij

Virgil (jap. バージル) to powtarzający się bohater, który zadebiutował w BW102, i rywal Asha. Jest pracownikiem ratownictwa, które prowadzi razem z ojcem Jeffem i starszym bratem Daveyem.

Historia

Jako dziecko, Virgil zgubił się w lesie ze swoim pierwszym Eevee. Eevee przekształcił się w Umbreona, aby pomóc mu wyjść z lasu. Od tego momentu, Virgil zyskał większy związek między nim i gatunkiem Eevee, szkoląc i ewoluując te, które ma.

Virgil odnalazł Asha, Iris i Cilana podczas ich podróży do Higaki, gdzie Ash miał zamiar uczestniczyć w turnieju Ligi Pokémon. Po zaprzyjaźnieniu się z nimi, Ash i Virgil współpracowali w celu rozwiązania problemu związanego z Cryogonalami. Później, Virgil wyjawia, że zamierza uczestniczyć w Lidze Unovy, czyniąc go jeszcze jednym z rywali Asha.

Young Virgil.png

Młody Virgil

Pojawił się w BW103, by wziąć udział w Konferencji Vertress. Tam spotkał się z Ashem, jego przyjaciółmi i rywalami. W pierwszej rundzie użył swojego Vaporeona przeciwko Ultimo i jego Crustle'owi. Bitwa trwała toczyła się dalej w BW104 i wygrał, co pozwoliło mu przejść do kolejnej rundy. W BW105 okazało się, że przeszedł rundę drugą, a w trzeciek pokonał Reuniclusa trenera przy pomocy Glaceona. W BW106, jego Umbreon pokonał Gothitelle Flory w czwartej rundzie, przez co Virgil znalazł się w ćwierćfinale.

W BW108 walczył z Imotarō, którego pokonał i wyeliminował z turnieju. W półfinale walczył przeciwko Cameronowi i wygrał ponownie, awansując do finału. Tam walczył z Dino i wygrał, stając się mistrzem Konferencji Vertress. Otrzymał trofeum podczas ceremonii zamknięcia. Potem pożegnał się z Ashem i grupą, po czym odebrał to Davey.

Charakter

Virgil Eeveelutions.png

Eeveelucje Virgila

Ze względu na to, że jeden z jego Eevee ewoluował w Umbreona, aby pomóc mu wyjść z ciemnego lasu, Virgil był bardzo wdzięczny mu i złapał więcej Eevee, by zebrać swoją kolekcję Eeveelucji, dając mu status trenera Eevee.

Pokémony

W rotacji

Eevee
Virgil Eevee.png

Eevee jest główną partnerką Virgila, która najczęściej pokazana jest na zewnątrz Poké Balla. Ponieważ jest liderką Eeveelucji, udziela się jako ich asystentka, gdy potrzebują obrony lub wzmocnienia.

W BW108, Virgil używał Eevee poza ekranem w ćwierćfinale Konferencji Vertress w walce z Imotarō, a później w finale przeciwko Druddigonowi Dino. Ostatecznie Eevee wygrała, przez co Virgil stał się zwycięzcą konferencji.

Eevee → Espeon
Virgil Espeon.png

Espeon pierwszy raz pojawił się, gdy uratował spadających z klifu Asha i Iris za pomocą Psychicznego Ciosu. Był również użyty, by zająć się Cryogonalem. Virgil ujawnił reszcie, że Espeon ewoluował z Eevee.

W BW105 uratował Pikachu, Oshawotta, Scraggy'ego, Axew i Emolgę, zanim wszystkie Pokémony spadły z klifu za sprawą dzikiego Garbodora.

W BW108, Espeona widziano podczas bitwy Virgila z Cameronem. Jednakże nie było widać jego walki, gdyż szybko zastąpiono go Flareonem. Był również używany poza ekranem w bitwie przeciwko Dino w finale.

Eevee → Flareon
Virgil Flareon.png

Wiadomo, że ewoluował z Eevee. Flareon okazał się bardzo użyteczny do walki z Cryogonalem, podczas gdy Virgil, Ash i reszta byli w pułapce.

W BW108, Flareon był użyty poza ekranem w bitwie przeciwko Imotarō w ćwierćfinale. W półfinale pokonał Lucario Camerona, pozwalając Virgilowi przejść do finału. Był również używany poza ekranem w bitwie z Dino.

Eevee → Vaporeon
Virgil Vaporeon.png

Vaporeon użyty został, by zająć się Cryogonalem, ponieważ szybkość pozwoliła mu unikać jego ataków.

W BW103 został użyty do walki z Crustlem Ultimo w Konferencji Vertress i pokonał go. Był używany poza ekranem w bitwie przeciwko Imotarō w ćwierćfinale w BW108.

Eevee → Jolteon
Virgil Jolteon.png

Virgil użył go, by zajął się Cryogonalem. Wytworzył również moc dla generatora za pomocą Pioruna. Podobnie jak inne Eeveelucje, ewoluował z Eevee.

Był również używany poza ekranem w bitwach przeciwko Imotarō, Cameronowi i Dino w BW108.

Eevee → Umbreon
Virgil Eevee 2.pngVirgil Umbreon.png

Virgil miał jeszcze innego Eevee, który ewoluował w Umbreona. Gdy Virgil był młodszy, zgubił się w ciemnym lesie, ale wtedy Eevee ewoluował i wyprowadził go z lasu za pomocą świecących kół na jego ciele.

Po dziś dzień, Umbreon pomaga w tworzeniu kluczy do zamkniętych pomieszczeń za pomocą Psychicznego Ciosu oraz oświetlaniu ciemnych miejsc.

W BW105 Umbreon pomógł uspokoić dzikiego Garbodora i Trubbishe.

W BW106, Umbreon pokonał Gothitelle Flory w czwartej rundzie. Był również używany poza ekranem w bitwach z Cameronem i Dino w BW108.

Eevee → Glaceon
Virgil Glaceon.png

Glaceon pojawił się przelotnie wraz z innymi Eeveelucjami. Użył również swoich lodowych zdolności, by zrobić klucz do zamkniętych drzwi. Podobnie jak reszta Poków z drużyny, ewoluował z Eevee.

W BW105 Glaceon pokonał Reuniclusa w trzeciej rundzie, co pozwoliło dostać się Virgilowi do top 16. Był również używany poza ekranem w ćwierćfinale.

Eevee → Leafeon
Virgil Leafeon.png

Leafeon w anime pokazany był jedynie przelotnie. Ewoluował z Eevee.

Był używany poza ekranem w bitwach przeciwko Imotarō, Cameronowi i Dino.

Odznaki

Virgil Winning.png

Virgil z trofeum

  • Co najmniej osiem odznak z regionu Unova (przed BW102)

Liga Pokémon

Virgil brał udział w następujących zawodach lig Pokémon:

Ciekawostki

  • Virgil jest jedynym głównym rywalem Asha z Unovy, z którym nie walczył.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki