FANDOM

Violet

アヤメAyame

VioletViolet
Płeć Żeńska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Indygo
Miasto Azuria
Region Kanto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Azuria
Odznaka Odznaka Kaskady
Debiut Wodne Kwiaty Azurii

Violet jest jedną z sióstr Misty. Jest drugą najstarszą z czterech sióstr.

Historia

Violet po raz pierwszy wystąpiła w odcinku Wodne Kwiaty Azurii. W odcinku Syrenka Misty stwierdzono, że Violet pisze scenariusz Wodnych Pokazów, jednak kilka odcinków później pokazuje się, że od tego zadania jest Daisy. Czasem także odgrywa rolę syreny, jak widać w odcinku Luvdisc is a Many Splendored Thing. Zarówno ona, jak i Lily mają tendencje do złoszczenia Misty, nie więcej niż Daisy.

Pokémony

Daisy's S G S Seaking

Seaking Sensacyjnych Sióstr jest Seakingiem zamieszkującym basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawił się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udał się spać. Kiedy Zespół R przejął show i uchwycił kilka Goldeenów, Seaking pomógł je uwolnić. Jest później widoczny w finale spektaklu.

Pojawia się na któtko w odcinku Cerulean Blues, w akwarium.

Znane ruchy Seakinga to Atak Rogiem i Wirujący Róg.

Debiut Syrenka Misty
Daisy's S G S Goldeen (kilka)

Kilka Goldeenów Sensacyjnych Sióstr to Goldeeny zamieszkujące basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawiły się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udały się spać. Kiedy Zespół R przejął show, złapał w sieć kilka Goldeenów, Seaking, Dewgong, Ash i jego przyjaciele pomogli je uwolnić. Są później widoczne w finale spektaklu.

Pojawiają się na któtko w odcinku Cerulean Blues, w akwarium.

Debiut Syrenka Misty
Daisy's S G S Shellder (kilka)

Kilka Shellderów Sensacyjnych Sióstr to Shelldery zamieszkujące basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawiły się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udały się spać. Są później widoczne w finale spektaklu.

Debiut Syrenka Misty

Więcej z Fandomu

Losowa wiki