Fandom

Pokémon Wiki

Violet

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Violet

アヤメAyame

Violet.pngViolet
Płeć Żeńska
Kolor oczu Brązowy
Kolor włosów Indygo
Miasto Azuria
Region Kanto
Stanowisko Lider Sali
Lider w Sali Azuria
Odznaka Odznaka Kaskady
Debiut Wodne Kwiaty Azurii

Violet jest jedną z sióstr Misty. Jest drugą najstarszą z czterech sióstr.

Historia

Violet po raz pierwszy wystąpiła w odcinku Wodne Kwiaty Azurii. W odcinku Syrenka Misty stwierdzono, że Violet pisze scenariusz Wodnych Pokazów, jednak kilka odcinków później pokazuje się, że od tego zadania jest Daisy. Czasem także odgrywa rolę syreny, jak widać w odcinku Luvdisc is a Many Splendored Thing. Zarówno ona, jak i Lily mają tendencje do złoszczenia Misty, nie więcej niż Daisy.

Pokémony

Daisy's S G S.png Seaking

Seaking Sensacyjnych Sióstr jest Seakingiem zamieszkującym basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawił się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udał się spać. Kiedy Zespół R przejął show i uchwycił kilka Goldeenów, Seaking pomógł je uwolnić. Jest później widoczny w finale spektaklu.

Pojawia się na któtko w odcinku Cerulean Blues, w akwarium.

Znane ruchy Seakinga to Atak Rogiem i Wirujący Róg.

Debiut Syrenka Misty
Daisy's S G S.png Goldeen (kilka)

Kilka Goldeenów Sensacyjnych Sióstr to Goldeeny zamieszkujące basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawiły się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udały się spać. Kiedy Zespół R przejął show, złapał w sieć kilka Goldeenów, Seaking, Dewgong, Ash i jego przyjaciele pomogli je uwolnić. Są później widoczne w finale spektaklu.

Pojawiają się na któtko w odcinku Cerulean Blues, w akwarium.

Debiut Syrenka Misty
Daisy's S G S.png Shellder (kilka)

Kilka Shellderów Sensacyjnych Sióstr to Shelldery zamieszkujące basen w Sali Azuria wraz z wieloma innymi Wodnymi Pokémonami. Po raz pierwszy pojawiły się w przedstawieniu o nazwie "Podwodny Balet", w basenie z innymi Pokémonami i z Misty przebraną za syrenę, a następnie udały się spać. Są później widoczne w finale spektaklu.

Debiut Syrenka Misty

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki