Fandom

Pokémon Wiki

Vincent

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Vincent

ジュンイチJun'ichi

Vincent.pngVincent
Płeć Męska
Miasto New Bark
Region Johto
Stanowisko Trener
Debiut The Legend of Thunder!

Vincent lub Jackson jest trzecim bohaterem filmu The Legend of Thunder!. Jego imię, gdy jest on postrzegany w Srebrnej Konferencji, to Jackson, lecz w filmie The Legend of Thunder! jednak Vincent.

Historia

Jego starterem Pokémon była Chikorita, otrzymał ją od profesora Elma z New Bark, w tym samym czasie co Jimmy i Marina otrzymali Cyndaquila i Totodile'a.

Vincent jest zakochany w Marinie. Wiedząc, że Marina podziwia ludzi, którzy noszą płaszcze, Vincent założył pelerynę, by jej zaimponować. Vincent widzi Jimmy'ego jako rywala o Marinę.

Jako Jackson, po raz pierwszy pojawił się w odcinku Jeden na jednego, gdzie walczył z Ashem Ketchumem w końcowej bitwie eliminacyjnej do Srebrnej Konferencji. Mecz zakończył się remisem, ale Ash przeszedł do następnej rundy, ponieważ Jackson stracił kilka punktów w poprzednim meczu.

Pokémony

Vincent's Meganium.png Meganium
Główny artykuł: Meganium Vincenta

Meganium był starterem Vincenta, uzyskanym przez niego jako Chikorita w tym samym dniu, w którym Jimmy dostał Cyndaquila, a Marina dostała Totodile'a.

Debiut The Legend of Thunder!
Vincent's Magneton.png Magneton
Magneton debiutuje w posiadaniu Jacksona, w odcinku Jeden na jednego. Okazał się to być bardzo silnym i strategicznym. Jackson wysłał go do walki z Pikachu Asha. Po długiej walce, Magneton pokonał go Potrójnym Atakiem, a następnie zwyciężył także z Cyndaquilem bez problemu, zanim ostatecznie został pokonany przez Bulbasaura.Magneton Jacksona jest jednym z niewielu Shiny Pokémonów.

Znane ruchy Magnetona to: Potrójny Atak, Fala Piorunów, Elektrowstrząs i Podwójny Zespół.

Debiut Jeden na jednego
Vincent's Golduck and Quagsire.png Golduck i Quagsire
Golduck i Quagsire Jacksona są tylko postrzegani na tablicy wyników, gdzie widać, że zostali pokonani przez Macy.
Debiut Jeden na jednego
Vincent's Poliwhirl.png Poliwhirl
Jackson używa Poliwhirla do walki przeciwko Macy i jej Quilavie. Quilava zaczął Miotaczem Płomieni, Jackson miał użyć ataku, ale potyka się o pelerynę, a Miotacz Płomieni pokonuje Poliwhirla.

Ruchy Poliwhirla nie są znane.

Debiut Jeden na jednego
Vincent's Azumarill.png Azumarill
Azumarill Jacksona zadebiutował w odcinku Jeden na jednego, gdzie po raz pierwszy pojawił się, gdzie rywalizował przeciwko Bulbasaurowi i Squirtle'owi, w parze z Meganium, o jabłko. Bulbasaur i Meganium użyli Dzikich Pnączy, aby zabrać jabłko, ale w końcu jabłko przełamało się na pół, tak aby wszyscy byli zadowoleni. Azumarill rzucił jabłkiem w Squirtle'a myśląc, że to zabawne. Squirtle miał walczyć z Azumarillem, a Bulbasaur miał ich zatrzymać, ale Meganium użył pnącza, by się potknął i oni także chcieli ze sobą walczyć. Nagle Harrison użył Miltank, by ich uspokoić.Pojawił się później w Srebrnej Konferencji przeciwko Ashowi i Pikachu. Azumarill zaczął Wodną Bronią, a Pikachu Szybkim Atakiem. Pikachu atakuje Elektrowstrząsem, on używa Bąbelkowego Promienia. Następnie używając Lodowatego Wiatru uderza Pikachu, a następnie atakuje Stalowym Ogonem, ale Pikachu łapie go i używa Pioruna. Ostatecznie Azumarill przegrywa.

Znane ruchy Azumarilla to Wodna Broń, Bąbelkowy Promień, Lodowaty Wiatr i Stalowy Ogon.

Debiut Jeden na jednego

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki