FANDOM

287MS Slakoth
Pokémon
Slaking 289MS
#288
Generacja III
Vigoroth
ヤルキモノ Yarukimono
288MS
Vigoroth

Pokémon Dzika Małpa
Typy
Normal
Zdolności
Vital Spirit
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada jeden samiec.

Waga Wzrost
46,5 kg 1,4 m
Statystyki
HP
80
Atak
80
Obrona
80
Sp. Atak
55
Sp. Obrona
55
Szybkość
90
Styl Ciała Odcisk łapy
Body06 F288
Linki zewnętrzne
Smogon: Vigoroth
Vigoroth (jap. ヤルキモノ Yarukimono) - Pokémon typu Normal wprowadzony w generacji III. Ewoluuje ze Slakotha na poziomie 18 i ewoluuje w Slakinga na poziomie 36.

Biologia

Fizjologia

Vigoroth to biały Pokémon z kępką czerwonego futra na czole. Ma ledwo zauważalne uszy, trójkątne zęby w szczęce i żuchwie oraz duże oczy otoczone brązowymi pierścieniami. Dwa paski na jego grzbiecie mają brązowe zabarwienie. Jego ramiona są dość długie w stosunku do ciała, a jego dłonie i stopy są wyposażone w dwa ostre pazury. Spodnie części rąk i stóp mają okrągłe, czerwone zabarwienia. Futro na jego klatce piersiowej, ogonie, i po bokach jego paszczy jest kudłate.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Vigoroth może skorzystać z rąk przez wirowanie nimi w celu atakowania przeciwników i wszystkiego, co stanie na jego drodze.

Zachowanie

Vigoroth ma bardzo szybkie bicie serca. Powoduje to dużo agresji i szybkości, w przeciwieństwie do Pokémona, który w niego ewoluuje, Slakotha.

Środowisko naturalne

Vigorothy żyją w lasach. Wydaje się, że żyją chłodniejszych strefach klimatycznych.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Vigoroth Normana pojawił się kilka razy w anime, najpierw w odcinku Nie ma jak w Hoenn!. Pojawił się później w odcinku Miłosne zamieszanie!, a także w Równowaga sił!, gdzie został użyty w bitwie przeciwko Ashowi. Pokonał Torkoala ze względu na prędkości, ale mecz z Pikachu zakończył się remisem ze względu na to, że został sparaliżowany przez Pikachu.

W odcinku Ogrodowa wyżerka!, wiele Slakothów żyło w Bananowym Ogrodzie Slakothów. Snorlax jadł wszystkie banany w ogrodzie i nikt nie był w stanie go zatrzymać. Jednak jeden ze Slakothów przeistoczył się w Vigorotha i pokonał go.

Drugoplanowe role

Kilka Vigorothów pojawiło się w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG003 Vigoroth, Dziki Pokémon Małpiatka. Jest najbardziej skuteczny, kiedy wpadnie we wściekłość. Niszczy wszystko, co stanie mu na drodze, dopóki nie przejdzie mu złość.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.