FANDOM

Victreebel Jamesa
コジロウのウツボット Kojirō's Utsubot
James Victreebel.png
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy James
Miejsce złapania Polana gdzieś w Kanto
Obecna lokalizacja Żyje dziko w Johto
Wymieniony za Weepinbell Sprzedawcy Magikarpów
Historia
Debiut Sekret centrum hodowlanego
Złapany w Przed Sekret centrum hodowlanego
Ewoluuje w Po Zakopcie tego Digletta! i
Przed Sekret centrum hodowlanego
Wymieniony w Popatrz na siebie, Elekid
Wypuszczony w Popatrz na siebie, Elekid
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Victreebel Jamesa był drugim Pokémonem Jamesa z Zespołu R złapanym w Kanto.

Historia

Plik:James Weepinbell.png
James złapał go jako Weepinbella i wziął go do ośrodka hodowlanego w okresie między odcinkami Zakopcie tego Digletta! a Sekret centrum hodowlanego, w którym idzie go odzyskać. Odnajduje go wyewoluowanego w Victreebela i jest bardzo zadowolony. Victreebel ma powinowactwo do Jamesa, które wyraża poprzez gryzienie go, gdy tylko jest wypuszczony z Poké Balla. Był używany jako drugorzędny Pokémon Jamesa, który walczy w drugiej połowie Kanto i na całych Pomarańczowych Wyspach. W Johto stał się głównym bojownikiem Jamesa.
Plik:James And Victreebel.png

W odcinku Popatrz na siebie, Elekid, James wymienia go za Weepinbella, po tym jak sprzedawca Magikarpiów powiedział, że jego zapachem można łapać Pokémony. Później w odcinku Weepinbell ewoluuje i gryzie Jessie, co powoduje, że ta karze Arbokowi go wyrzucić. Jednocześnie uświadamia sobie, że Victreebel sprzedawcy Magikarpiów nie będzie posłuszny. W końcu dwa Victreebele spotykają się, zakochują i odchodzą do lasu.

James wspomina Victreebela w odcinku Dwa stopnie rozdzielenia, gdy jego Carnivine gryzie jego głowę.

James również na krótko wspomina Victreebela w odcinku Trawiaste Pokémony górą, kiedy Gardenia wymienia gatunki jej ulubionych stworzeń.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki