Fandom

Pokémon Wiki

Victreebel

3053strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Typ(y)
{{Szablon:{{{type}}}}}  
Gatunek {{{gatunek}}}
Umiejętność {{{umiejętność}}}
Pokedex
brak ← {{{ndex}}} → brak
Kanto N/A Johto N/A
Hoenn N/A Sinnoh N/A
Unova N/A Kalos N/A
Ewoluuje z brak
Ewoluuje w brak
Victreebel
{{{jname}}}
Victreebel.png
[[{{{gen}}}]]
Płeć
bezpłciowy
Waga Wzrost
Kolor w Pokedexie Grupa jaja
Styl ciała Odcisk łapy
Ryk
[[Media:{{{ndex}}}.ogg|►]]

Victreebel (jap. ウツボット) to Pokémon typu trawiastego i trującego. Ewoluuje z Weepinbella przy kontakcie z Kamieniem Liścia. Jest finalną formą Bellsprouta.

Biologia

Fizjologia

Victreebel ma taki sam kształt jak Weepinbell tylko do góry nogami. Jego półkoliste oczy znajdują się bezpośrednio pod ustami i posiada kilka ciemnozielonych plam na ciele. Posiada cztery ostre zęby w ustach. Obejmujący usta Victreebela liść posiada brązową łodygę i żółty koniec.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Victreebel zwabia zdobycz zapachem z jego ust.

Zachowanie

Można je znaleźć w małych grupach i są bardzo terytorialne. W głębi dżungli najniebezpieczniejsze Victreebele żyją w ogromnych koloniach. Victreebele jedzą zazwyczaj małe ptaki i gryzonie, i zbierają Kamienie Liści do wykonywania rytuału ewolucji w nocy, aby pomóc Weepinbellom przekształcić się.

Środowisko naturalne

Victreebele żyją w lasach takich jak tropikalne dżungle czy bagna, gdzie ziemia jest bogata w składniki odżywcze. Mogą także czasami zostać znalezione w jaskiniach w pobliżu źródeł wody podziemnej.

Odżywianie

Wykorzystuje niezwykle pachnący zapach, by przyciągnąć robaki, a czasem większą zdobycz. Następnie połyka ofiary w całości i są powoli trawione przez potężne kwasy wystarczająco silne, aby stopić stal. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

===Ważniejsze występy===
Ramos Victreebel.png

Victreebel Jamesa

James miał dwa Weepinbelle, które przekształciły się w Victreebele.

Drugoplanowe role

Victreebele pojawiły się w odcinkach Pokémony w krainie zapachów, Dziecko Kangaskhana i Walczący Bracia Eevee i w filmach Uwierz w Swoją Siłę, Głos lasu, Bohaterowie, Cel Deoxys, Lucario i Tajemnica Mew, Giratina i Strażnik Nieba i Arceus i Klejnot Życia.

Ewolucja

[[Plik:{{{pierwszy#}}}.png|link={{{pierwszy}}}]] → [[Plik:{{{drugi#}}}.png|link={{{drugi}}}]]

Szablon:Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki