Fandom

Pokémon Wiki

Victini (film 14)

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Share

Victini
250px
ビクティニ Victini
Informacje
Debiut Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Aktualna lokalizacja Z Ludźmi Doliny

494 mini.png
Ten Pokémon nie ewoluował.

Victini jest głównym bohaterem filmów Biel—Victini i Zekrom i Czerń—Victini i Reshiram.

Historia

Kiedyś, Victini mieszkał obok Króla Ludu Doliny w Królestwie Doliny. Kiedy wybuchła wojna w królestwie, Victini wykorzystał swoje uprawnienia, aby król mógł przenieść Miecz Doliny do nowej lokalizacji. Po śmierci króla, Victini pozostał w okolicy, ze względu na barierę stworzoną przez filary ochronne wokół zamku i nie mógł wychodzić.

Plik:Victini M14 power.png
W ciągu tysięcy lat, miasto powstało wokół zamku, które stało się znane jako miasto Eindoak. Victini stał się znany jako opiekuna miasta, jednak jego istnienie szybko stało się legendą i mało kto wierzył, że Victini w ogóle istnieją. Kiedy Ash, Iris i Cilan odwiedzili Eindoak, Victini pokazał swoje moce, ratując Asha i Deerlingi przed upadkiem z klifu. Później telepatycznie kierował Ash przez tunele pod zamkiem. Po tym jak Ash trafił z powrotem do swoich przyjaciół, Victini potajemnie ukradł kilka makaroników Cilana, które miał zjeść Ash. Podczas turnieju walki, Victini pomagał Tepigowi i Scraggy;emu Asha z ukrycia, dodając im sił. Później poinformował Asha, że chciał uciec z bariery, aby móc swobodnie podróżować po świecie i zobaczyć ocean, a Ash obiecuje pomóc Victiniemu spełnić wolę.

Później, Victini został zmuszony do pomocy Damonowi przenieść Miecz Doliny z powrotem do Królestwa Doliny. Jednak kiedy zdaje sobie sprawę z działania Mocy Smoka, Victini zostaje uwolniony przez Reshirama*/Zekroma*. Miecz Doliny następnie absorbuje Moc Smoka i jest uruchamiany w mezosferze. Bariera ochronna następnie całkowicie otacza Asha w ciasnej przestrzeni w zamku. Ash kołysze Victiniego i Pikachu w ramionach, a jego ciało zamarza i zaczyna brakować mu powietrza. Damon następnie pojawia się na Golurku matki wraz z Reshiramem i Zekromem, którzy starają się zniszczyć filary, ale nieuchronnie zawodzą. Kiedy Ash traci przytomność, Victini wzbija się w powietrze i strzela Palącym Strzałem w filary. To nie łamie filarów, ale rozgrzewa Asha na odzyskanie świadomości. Victini następnie strzela w filary V-Tworzeniem, ostatecznie niszcząc je i uwalniając część Mocy Smoka w przestrzeń kosmiczną.

Po tym jak Miecz Doliny wraca na powierzchnię i umieszcza się w nowym miejscu, Victini zwraca się do Asha zakładając, że dał mu życie i szczęśliwie znalazł się obok oceanu. Ze zniszczoną barierą, Victini ma prawo lecieć tam, gdzie chce, i podróżuje z Ashem, Iris i Cilanem na chwilę przed ostatecznym pożegnaniem.

Ruchy

Victini używa V-Tworzenia Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Palący Strzał Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
V-Tworzenie Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki