Fandom

Pokémon Wiki

Victini

3142strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Victini
Victini.png

ビクティニ Victini

Informacje
Typ Plik:Psycho1.gifPlik:Ogien1.gif
Gatunek Pokémon Zwycięstwo
Zdolność Gwiazda Zwycięstwa
Wzrost 0.4m
Waga 4.0kg
Płeć Brak
Plik:494vv.png

Victini (Japoński: ビクティニ Victini) - jest legendarnym Pokémonem dwu-typu Psychika/Ogień wprowadzonym w Generacji V.

Wygląd

Victini jest małym, podobnym do gryzonia Pokémonem. Jego duże, szpiczaste uszy są w kształcie litery V, prawdopodobnie dla jego nazwy lub generacji, w której został on wprowadzony. Oczy Victiniego są duże w stosunku do jego głowy, i są niebieskie. Jego okrągła głowa jest stosunkowo duża do jego małego ciała, i koloru kremowego, podczas gdy końce uszu, grzebienia, i kończyn są pomarańczowe. Jego bulwiaste ręce i nogi są zakończone okrągło, i formują coś na kształt "mankiet" i kończą się małymi, trójpalczastymi rękoma i dwupalczastymi nóżkami. Dwa skrzydło-podobne ogony Victiniego dają mu zdolność do latania.

Umiejętności

Victini podobno przynoszą zwycięstwo Trenerom, którzy go posiadają. Produkuje nieskończoną energię wewnątrz siebie i dzieli się nią z innymi poprzez dotknięcie. Victini również są zdolne do bycie niewidzialnym w razie potrzeby.

Victini jest jedynym Pokémonem, który może się nauczyć ruchów Piekący Strzał i Twór V.

Siedisko

Victini zamieszkuje małą wyspę, znaną jako Liberty Garden. Zamieszkuje wnętrze piwnicy latarni morskiej wyspy.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki