Fandom

Pokémon Wiki

Victini

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Victini
Victini.png

ビクティニ Victini

Informacje
Typ Plik:Psycho1.gifPlik:Ogien1.gif
Gatunek Pokémon Zwycięstwo
Zdolność Gwiazda Zwycięstwa
Wzrost 0.4m
Waga 4.0kg
Płeć Brak
Plik:494vv.png

Victini jest legendarnym Pokémonem typu psychicznego / ognistego.

Biologia

Fizjologia

Victini to mały Pokémon, który przypomina kota. Jego duże, spiczaste uszy są w kształcie litery V. Ma głowę, która jest stosunkowo duża i okrągła. Jest koloru kremowego, zaś wierzch jego uszów i kończyny są pomarańczowe. Jego bulwiaste ręce i nogi są zaokrąglone i zakończone małymi, trzema palcami u rąk i dwoma palcami u nóg. Victini ma dwa skrzydła ptaków.

Różnice płci

Victini jest gatunkiem bezpłciowym.

Specjalne zdolności

Mówi się, że Victini przynosi zwycięstwo trenerowi, który jest jego właścicielem. Produkuje nieskończone ilości energii w sobie i udostępnia je innym, dotykając ich.

Zachowanie

Victini ma bardzo troskliwą naturę, i, podczas gdy zwykle jest bardzo nieśmiały, będzie walczyć o życie, jeśli jego przyjaciele są w niebezpieczeństwie.

Siedlisko

Victini mieszkał w Eindoak, gdzie nie mógł opuścić miasta przez niewidzialną barierę. W końcu jednak został uwolniony i podróżuje po świecie.

Dieta

Victini cieszy się jedzeniem makaroników, chociaż czasami dławił się nimi. W czternastym filmie znajdował się także w pobliżu buszu Oran Jagód.

W anime

Główne występy

Victini zadebiutował w czternastym filmie. Mieszkał w Eindoak, gdzie był przyjacielem króla ludu doliny tysiące lat przed filmem.

Występny drugorzędne

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki