FANDOM

493MS Arceus
Pokémon
Snivy 495MS
#494
Generacja V
Victini
ビクティニ Victini
494MS
Victini

Pokémon Zwycięstwo
Typy
PsychoOgień
Zdolności
Victory Star
Grupa hodowli
Nieklasyfikowane
Statystyka płci

Żaden z nich nie posiada płci.

Waga Wzrost
4,0 kg 0,4 m
Statystyki
HP
100
Atak
100
Obrona
100
Sp. Atak
100
Sp. Obrona
100
Szybkość
100
Styl Ciała Odcisk łapy
Body12 F494
Linki zewnętrzne
Smogon: Victini
Victini (jap. ビクティニ Victini) - mityczny Pokémon typu Ogień i Psycho wprowadzony w generacji V.

Biologia

Fizjologia

Victini jest małym, podobnym do gryzonia Pokémonem. Jego duże, szpiczaste uszy są w kształcie litery V, prawdopodobnie dla jego nazwy lub generacji, w której został on wprowadzony. Oczy Victiniego są duże w stosunku do jego głowy, i są niebieskie. Jego okrągła głowa jest stosunkowo duża do jego małego ciała, i koloru kremowego, podczas gdy końce uszu, grzebienia, i kończyn są pomarańczowe. Jego bulwiaste ręce i nogi są zakończone okrągło, i formują coś na kształt "mankiet" i kończą się małymi, trójpalczastymi rękoma i dwupalczastymi nóżkami. Dwa skrzydło-podobne ogony Victiniego dają mu zdolność do latania.

Różnice płci

Victini jest bezpłciowym Pokémonem.

Umiejętności

Victini podobno przynoszą zwycięstwo Trenerom, którzy go posiadają. Produkuje nieskończoną energię wewnątrz siebie i dzieli się nią z innymi poprzez dotknięcie. Victini również są zdolne do bycie niewidzialnym w razie potrzeby.

Victini jest jedynym Pokémonem, który może się nauczyć ruchu Searing Shot  .

Środowisko naturalne

Victini zamieszkuje małą wyspę, znaną jako Liberty Garden. Zamieszkuje wnętrze piwnicy latarni morskiej wyspy.

Legendarne Pokémony