FANDOM

Verona.png

Verona

Verona (jap. コノハ Konoha, ang. Verona) — postać z odcinka Zamieszanie z Tangrowthem.

Historia

Verona jest leśniczym, który opiekuje się lasem w pobliżu Jeziora Ostrości. Po raz pierwszy pojawia się, gdy ostrzega Asha i Brocka, aby nie wchodzili do lasu z powodu Tangrowtha. Oni jednak informują ją, że Dawn weszła do lasu ze swoim Mamoswinem. Verona pomaga im w poszukiwaniu dziewczyny. W czasie poszukiwania, Tangrowth atakuje Grotle'a. O dziwo, po wyssaniu energii Grotle'a, ten pozostawił mu Sitrus Jagodę, żeby odzyskał siły.

Verona w końcu uświadamia sobie, że Tangrowth wysysa energię Pokémonom, by ocalić umierające drzewo. Pokémon ten nigdy nie atakował innych, dlatego też pozostawiał im Oran lub Sitrus Jagody, by poczuli się lepiej.

Kiedy drzewo zostaje przywrócone do życia, Verona decyduje się na pracę z Tangrowthem w celu ochrony lasu.

Pokémony

Zaprzyjaźnione

465 mini.png Tangrowth
Verona Tangrowth.png Verona zaprzyjaźniła się z tym Tangrowthem w lesie, gdzie mieszkał z innymi trawiastymi Pokémonami. Ten Tangrowth często pochłaniał energię innym Pokémonom, a następnie pozostawiał jagodę, by ten zjadł ją i wyleczył się. Później okazało się, że Tangrowth i inne Pokémony po prostu starały się ocalić drzewo.

Znane ruchy Tangrowtha to: Absorpcja, Nasienny Pocisk, Potężny Bicz i Wzrost.

421 mini.png Cherrim
Cherrim eyes.png Ten Cherrim był przyjacielem Tangrowtha. Pomagał mu przywrócić do życia drzewo, które zostało podzielone na kawałki przez uderzenie pioruna.

Znane ruchy Cherrima to Magiczny Liść i Wzrost.

069 mini.png Bellsprout
Verona Bellsprout.png Ten dziki Bellsprout był jednym z grupy trawiastych Pokémonów, które starały się przywrócić życie drzewu. Wraz z innymi Pokémonami udało mu się uzdrowił roślinę.

Znane ruchy Bellsprouta to Absorpcja i Wzrost.

273 mini.png Seedot
180px Ten dziki Seedot mieszkał w lesie wraz z innymi trawiastymi Pokémonami. Pomagał Tangrowthowi absorbować energię innych Pokémonów.

Znane ruchy Seedota to Nasienny Pocisk i Wzrost.

285 mini.png Shroomish
Verona Shroomish.png Ten dziki Shroomish mieszkał w lesie wraz z innymi trawiastymi Pokémonami. Pomagał Tangrowthowi absorbować energię innych Pokémonów.

Shroomish zna jedynie Wzrost.

Dubbing

Japonia: 藤村知可 Chika Fujimura
Stany Zjednoczone: Amy Palant
Polska: Monika Pikuła

Więcej z Fandomu

Losowa wiki