FANDOM

Verona to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Zamieszanie z Tangrowthem.

Historia

Verona jest leśniczym, który opiekuje się lasem w pobliżu Jeziora Ostrości. Po raz pierwszy pojawia się, gdy ostrzega Asha i Brocka, aby nie wchodzili do lasu z powodu Tangrowtha. Oni jednak informują ją, że Dawn znajduje się już w lesie ze swoim Mamoswine'em. Verona pomaga im w poszukiwaniu dziewczyny. W czasie poszukiwań Tangrowth atakuje Grotle'a. O dziwo, po wyssaniu energii Grotle'a, ten pozostawia mu Sitrus Jagodę, żeby odzyskał siły.

Verona w końcu uświadamia sobie, że Tangrowth wysysa energię Pokémonom, by ocalić umierające drzewo. Pokémon ten nigdy nie zamierzał nikogo skrzywdzić, dlatego też zaatakowanym pozostawiał Oran lub Sitrus Jagody, by poczuli się lepiej.

Kiedy drzewo zostaje przywrócone do życia, Verona decyduje się na współpracę z Tangrowthem w celu ochrony lasu.

Pokémony

Zaprzyjaźnione

Tangrowth
EP603 Verona Tangrowth
Verona zaprzyjaźniła się z tym Tangrowthem w lesie, gdzie mieszkał z innymi trawiastymi Pokémonami. Ten Tangrowth często wysysał energię innym Pokémonom, a następnie pozostawiał im jagody, by je zjadły i wyleczyły się. Później okazało się, że Tangrowth i inne Pokémony po prostu starały się ocalić obumierające drzewo.

Znane ruchy Tangrowtha to: Absorpcja, Nasienny Pocisk, Potężny Bicz i Wzrost.

Debiut Zamieszanie z Tangrowthem
Cherrim
EP603 Cherrim eyes
Ten Cherrim był przyjacielem Tangrowtha. Pomagał mu przywrócić do życia drzewo, które zostało zniszczone przez uderzenie pioruna.

Znane ruchy Cherrima to Magiczny Liść i Wzrost.

Debiut Zamieszanie z Tangrowthem
Bellsprout
EP603 Verona Bellsprout
Ten dziki Bellsprout był jednym z grupy trawiastych Pokémonów, które starały się przywrócić życie obumierającemu drzewu. Wraz z innymi Pokémonami udało mu się uzdrowił roślinę.

Znane ruchy Bellsprouta to Absorpcja i Wzrost.

Debiut Zamieszanie z Tangrowthem
Seedot
EP603 Verona Seedot
Ten dziki Seedot mieszkał w lesie wraz z innymi trawiastymi Pokémonami. Pomagał Tangrowthowi absorbować energię innych Pokémonów.

Znane ruchy Seedota to Nasienny Pocisk i Wzrost.

Debiut Zamieszanie z Tangrowthem
Shroomish
EP603 Verona Shroomish
Ten dziki Shroomish mieszkał w lesie wraz z innymi trawiastymi Pokémonami. Pomagał Tangrowthowi absorbować energię innych Pokémonów.

Shroomish zna jedynie Wzrost.

Debiut Zamieszanie z Tangrowthem

Aktorzy głosowi

Japonia: 藤村知可 Chika Fujimura
Stany Zjednoczone: Amy Palant
Polska: Monika Pikuła