Fandom

Pokémon Wiki

Venusaur May

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Venusaur May
ハルカのフシギバナ Haruka's Fushigibana
270px
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Trenerzy May
Miejsce złapania Zakazany Las
Obecna lokalizacja Z May
Historia
Debiut Trawiasta histeria!
Złapany w Trawiasta histeria!
Ewoluuje w Przed Rywalizacja przyjaciół
001MS.png002MS.png003MS.png
Spędził 60 odcinków jako Bulbasaur i Ivysaur.

Venusaur May był czwartym Pokémonem May podczas jej podróży po Hoenn. Została złapana jako Bulbasaur w drodze do miasta Fortree w miejscu zwanym Zakazany Las.

Historia

Bulbasaur została złapana w odcinku Trawiasta histeria!. May została porwana przez głodne Skarmory, ale uciekła do miejsca zwanego Zakazany Las. Tam May spotkała niezdarną Bulbasaur. Bulbasaur zaprzyjaźnia się z May, po tym jak uratowała ją od upadku. Bulbasaur wyjaśniła Venusaurowi, władcy Zakazanego Lasu, że May jest przyjacielem. Kiedy May opuszczała las, Bulbasaur postanowiła pójść z nią.

Plik:File-Maybula.png

Różni się od Bulbasaura Asha na trzy sposoby: ma łagodniejszą osobowość, plamy w kształcie serca na czole i jest w stanie korzystać z Tańca Płatków, zamiast ze Słonecznego Promienia.

Bardzo lubi kwiaty. Nawiązała znajomość z Bulbasaurem Asha, kiedy Ash przeniósł go tymczasowo do Hoenn. W końcu, po podróżowaniu po Johto, Bulbasaur May, z dala od Asha, rozwinęła się w Ivysaur i Venusaur.

Zadebiutowała jako Venusaur w odcinku Rywalizacja przyjaciół, gdzie pokonała Marilla w drugiej rundzie walki o Puchar Wallace'a. Niewiele wiadomo o Venusaur, ponieważ pojawiła się tylko w tej scenie.

Osobowość i cechy

Plik:File-High vine.png
Jako Bulbasaur, Venusaur okazała się bardzo słodkim Pokémonem. Bardzo chętnie rywalizowała w konkursach i robiła to jak najlepiej umiała. Była bardzo pewna w większości pokazów. Jedynym wyjątkiem był jej pierwszy konkurs, w którym jej nerwowość wykazała jej wydajność. W odcinku Trawiasta histeria! okazała się być bardzo opiekuńcza, gdy pomogła chronić May przed wszystkimi atakującymi ją Pokémonami. Okazała się być bardzo przyjazne dla innych Pokémonów, zwłaszcza Bulbasaura Asha. Nie wiadomo, czy wciąż utrzymuje te cechy.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki