FANDOM

Venonat Tracey'ego
ケンジのコンパン Kenji's Kongpang
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Tracey
Obecna lokalizacja Z Tracey'm
Historia
Debiut Zagubiony Lapras
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Venonat Tracey'ego był jednym z dwóch pierwszych Pokémonów Tracey'ego Sketchita, zanim ten poznał Asha.

Historia

Venonat zadebiutował w odcinku Zagubiony Lapras, gdzie był używany do wyśledzenia Zespołu R, który ukradł Lapras z Centrum Pokémon. Korzystając ze specjalnej zdolności, był w stanie zlokalizować Zespół R i Ash był w stanie uratować Lapras.

Tracey używał Venonata ponownie w odcinku Kryształowy Onix, gdzie próbował użyć go do znalezienia Onixa wykonanego z kryształu.

W odcinku Tracey w opałach, Venonat współpracował z Marillem, aby znaleźć Pokémony Robaki na wyspie. Oprócz Caterpie i Pinsira, byli w stanie znaleźć rannego i starszego Scythera. Tracey poprosił Venonata, aby pomógł Scytherowi, ale początkowo był zastraszony. Trener powiedział mu, żeby był mocny i był w stanie wykorzystać Usypiający Pyłek, a następnie Tracey złapał Scythera.

Podczas wydarzeń na Wyspie Ascorbia, Tracey wykorzystał radar Venonata, aby móc znaleźć Wartortle'e kapitana Aidena i Squirtle'a Asha, którzy zostali porwani przez Zespół R w odcinku Wodna wojna Pokémonów. Był w stanie zlokalizować wodne stworzenia i zaatakował Akcją złoczyńców.

Od pobytu Tracey'ego w Alabastii, Venonat rzadko się pojawiał, ale dokonał niewielkiej roli w odcinku Ambasador Bulbasaur, najnowszej jak do tej pory.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki