FANDOM

Vanilluxe Georgii to jeden z Pokémonów należących do Georgii.

Historia

Vanilluxe pojawiła się w odcinku Kryzys w Laboratorium Badawczym Ferroseedów!, gdzie przestraszyła Iris i jej Axew, zbliżając się do nich od tyłu. Po tym, jak Ash zeskanował ją w swoim Pokédexie, Georgia wezwała ją z powrotem do Poké Balla, ujawniając, że złapała tego ​​Pokémona do pomocy w pokonywaniu trenerów specjalizujących się w typie smoczym.

Podczas prezentacji specjalnego mchu z Laboratorium Badawczym Ferroseedów Georgia wypuściła swoją Vanilluxe, ponieważ chciała wykorzystać mech, aby zmienić jej osobowość i poprawić jej statystyki. Naukowiec poinformował ją jednak, że nie wynaleziono jeszcze takiego mchu, który działałby na typ lodowy.

Tymczasem, przerażony widokiem Vanilluxe, Axew uciekł, a Pokémon Georgii zaczął go gonić. Za nimi pobiegli również Iris i Oshawott Asha. Dotarli na szczyt budynku, gdzie Vanilluxe użyła Lodowego Wiatru, aby zamrozić natarczywego Oshawotta, który się w niej zakochał. Nagle mech w budynku zaczął się rozprzestrzeniać, więżąc grupę na dachu laboratorium. Dzięki Lodowemu Wiatrowi Vanilluxe mech został zamrożony, a następnie zniszczony. Korzystając z lodowego Pokémona, Iris udało się dostać do sali centralnej, gdzie zjednoczyła się z Ashem, Cilanem i Georgią.

Później, kiedy Ferroseedy zostały ustabilizowane i przestały produkować nadmiar mchu, Iris poprosiła Georgię, aby w jej imieniu podziękowała Vanilluxe za pomoc.

Osobowość i cechy charakteru

Vanilluxe jest bardzo figlarnym Pokémonem, uwielbiającym bawić się. Szczególnie uwielbia nawiązywać przyjaźnie z typami smoczymi, takimi jak Axew Iris, lecz ten - z powodu podatności na typ lodowy - bał się jej. Georgii jako Pogromczyni Smoków nie podobała się jej osobowość, gdyż specjalnie złapała ją, by pokonywać smocze typy, a nie bawić się z nimi, dlatego też przybyła do Laboratorium Badawczego Ferroseedów w celu zdobycia mchu, który mógłby nie tylko wzmocnić Vanilluxe, ale także zmienić jej osobowość.

Vanilluxe wydaje się nie lubić natrętnych Pokémonów. Kiedy Oshawott Asha zakochał się w niej i zaczął za nią biegać, Vanilluxe nie wytrzymała i zaatakowała go Lodowym Wiatrem.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Lodowy Wiatr Kryzys w Laboratorium Badawczym Ferroseedów!

Aktorzy głosowi

Japonia: nie wiadomo
Stany Zjednoczone: Emily Jenness
Polska: Emily Jenness

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Vanilluxe.

Przypisy

  1. W odcinku Kryzys w Laboratorium Badawczym Ferroseedów! zakochał się w niej Oshawott Asha.