FANDOM

Pokémon Vanillite to Pokémon typu Lodowego. Ewoluuje w Vanillisha, a potem w Vanilluxe'a.

Biologia

Fizjologia

Głowa Vanillite pokryta jest czymś co przypomina gałkę lodów waniliowych. Pod tym leży jego rzeczywista głowa, która jest zrobiony z tego samego materiału lodowego co jego ciało. Jego oczy są okrągłe i jasnoniebieskie z ciemnymi niebieskawymi źrenicami. Ma ciemno-niebieskawe usta, małe ciało ozdobione drobinkami lodu i przysadziste kończyny. Śnieg na głowie Vanillite może topić się z powodu ciepła lub wielokrotnego dotykania, pozostawiając mu "łysy" wygląd. Staje się zakłopotany, gdy ktoś widzi go w tym stanie.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Vanillite może stworzyć zimne wiatry poniżej -50 stopni Celsjusza, które tworzą kryształy lodu i powodują opady śniegu na pobliskich obszarach. Vanillite śpi w śniegu i zyskuje energię z porannego słońca.

Zachowanie

Plik:Vanillite blowing ice crystals.png
Jeśli Vanillite zostanie zauważony bez pokrycia śniegiem, stanie się zakłopotany.

Siedlisko

Vanillite mieszka w pobliżu śniegu, śpiąc w nim.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi też karmą czy jagodami.

W anime

Najważniejsze występy

Vanillite zadebiutował w odcinku Trzecia bitwa Asha i Tripa! w posiadaniu rywala Asha, Tripa. Próbował złapać Palpitoada, a następnie zremisował z Tepigiem podczas walki.

Dwa Vanillite'y były używane w odcinku Wielki Accelstrażnik przybywa z pomocą!.

Drugoplanowe role

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW031 Vanillite, Pokémon Śniegowy. Jego oddech ma temperaturę poniżej -50 stopni i powoduje oszronienie oraz opady śniegu.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki