FANDOM

Ursula

ウララUrara

File-Ursula casual.pngUrsula
Płeć Żeńska
Kolor oczu Czerwony
Kolor włosów Brzoskwiniowy
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Stanowisko Koordynator
Pierwsze pojawienie Niestraszny nam żaden Gabite

Ursula to rywalka Dawn, która pojawiła się w odcinku Niestraszny nam żaden Gabite.

Historia

Jest koordynatorką z regionu Sinnoh, która uczestniczyła w Pokazach Chocovine w tym samym czasie co Dawn, spotykając ją na obrzeżach Sali Pokazowej, kiedy jej Gabite wdała się w konfrontację z Pachirisu Dawn. Ursula zaoferowała jej własną Poffinkę Pachirisu, aby zastąpić tą, na którą weszła Gabite, ale Pachirisu odmówiła, powodując obrazę Ursuli.

Okazało się, że uczestniczyła w Pucharze Wallace'a, które miał miejsce nad Jeziorem Waleczności, ale została znokautowana w pierwszej rundzie. Kobieta wyjaśniła, że, podobnie jak Dawn, była kilka razy znokautowana w pierwszej rundzie, i poprawiła się, aby móc stać się lepszym Koordynatorem. Przed spotkaniem z Dawn, miała trzy wstążki, tak samo jak Dawn. Wierząc, że wygrana Dawn w Pucharze Wallace'a była szczęściem, i ze względu na fakt, że oboje walczyły o czwartą wstążkę, Ursula rozwinęła rywalizację z Dawn.

Przez Pokazy Chocovine, pozostała krytyczną wydajność Dawn. Ona i Dawn spotkały się w finale, po pokonaniu Jessie i Carnivine'a. Ostatecznie jednak, Ursula przegrała Dawn.

Ona pojawiła się ponownie w odcinkach Nie jestem Dee Dee, Jestem Dawn! i Wielki bis!, konkurując w Pokazach Daybreak. Po zdobyciu przewagi w finale konkursu za pomocą jej Plusle'a i Minuna, w końcu ponownie przegrała z Dawn. Zdobyła swoją piątą wstążkę przed odcinkiem Zaczynamy Pierwszą Rundę!, gdzie okazało się, że zdobyła dwa nowe Pokemony: Eevee, z których oba niedawno przekształciły się w Vaporeona i Flareona jako część jej apelu w Wielkim Festiwalu.

Unikalny styl Ursuli łatwo zapewnił jej przejście do Top 32, gdzie walczyła z Dawn po raz kolejny. Tym razem, Ursula używała Gabite i Flareona przeciwko Pachirisu i Mamoswine'owi Dawn. Podczas bitwy, Ursula była w stanie stworzyć kilka dobrych kombinacji. Jednak jej determinacja, aby pokonać Dawn, ostatecznie spowodowała jej przegraną, gdy Gabite i Flareon zostali uderzeni przez nowo improwizowany ruch Dawn - Lodowy Żyrandol, który pokonał obydwu z nich, eliminując Ursulę z Wielkiego Festiwalu.

Przed opuszczeniem Jeziora Waleczności, Ursula gorzko powiedziała Dawn, że mimo przegranej przeciw niej trzy razy, wciąż nie chciała uwierzyć, że jej rywalka jest lepszym koordynatorem i że pewnego dnia uda się jej ją pokonać. Na krótko pojawiła się w odcinku Wielki bój o zwycięstwo!, oglądając rywalizację Dawn i Zoey w finale. Ursula na krótko pojawiła się w filmie Zoroark: Mistrz Iluzji.

Pokazy

Wstążki

  • Trzy nieznane Wstążki (przed Niestraszny nam żaden Gabite)
  • Nieznana Wstążka (przed Nie jestem Dee Dee, Jestem Dawn!)
  • Nieznana Wstążka (przed Zaczynamy Pierwszą Rundę!)

Stroje

Pokémony

Przy sobie

Ursula's Gabite.png Gabite ♀
Główny artykuł: Gabite Ursuli

Gabite to główny Pokémon Ursuli. Jest płci żeńskiej. Zadebiutowała w odcinku Niestraszny nam żaden Gabite. W pokazie Chocovine pokonała Carnivine'a Jamesa. W finale walczyła z Pachirisu Dawn i wydawoło się, że wygra, jednak Pachirisu ją pokonała. Gabite po przegranej była załamana lecz jej trenerka ją pocieszyła.

W odcinku Nie jestem Dee Dee, jestem Dawn! brała udział w apelu pokazu Daybreak razem z Jigglypuffem.

W odcinku Godna Rywalka!, w parze ze Flareonem walczyła przeciwko Pachirisu i Mamoswine'owi Dawn. Przegrali tę walkę przez co Ursula odpadła z Wielkiego Festiwalu.

Debiut Niestraszny nam żaden Gabite
Ursulas Plusle and Minun.png Plusle i Minun

Pojawili się pierwszy raz w odcinku Nie jestem Dee Dee, jestem Dawn!. Dawn, widząc ich, przypomniały się złe wspomnienia z przedszkola.

W odcinku Wielki bis! zostali wykorzystani do walk w Pokazie Daybreak. Przegrali w finale z Mamoswine'em Dawn i Cyndaquilem.

Pojawili się w odcinku Zaczynamy Pierwszą Rundę!, lecz tylko na ramieniu Ursuli.

Plusle and Minun znają takie ruchy jak: Pomocna Dłoń, Bis, Iskra i Elektro Promień.

Debiut Nie jestem Dee Dee, jestem Dawn!
Ursula's Jigglypuff.png Jigglypuff

Ursula używała Jigglypuffa wraz z Gabite w odcinku Nie jestem Dee Dee, jestem Dawn!, w czasie Pokazu w mieście Daybreak. Wraz z Gabite, dzięki Balonowemu Pokémonowi udało się Ursuli przejść do następnej rundy.

Jigglypuff zna takie ruchy jak: Walec, Hiper Dźwięk i Żyroskop.

Debiut Nie jestem Dee Dee, jestem Dawn!
Ursula's Flareon.png Flareon

Pierwszy raz pojawił się w odcinku Zaczynamy Pierwszą Rundę!. Ursula użyła go do apelu w Wielkim Festiwalu Sinnoh. Najpierw pojawił się jako Eevee. Podczas apelu, Ursula dała mu Kamień Ognia przez co ewoluował w Flareona.

W odcinku Godna Rywalka! walczył w parze z Gabite przeciwko Pachirisu Dawn i Mamoswine'owi. Przegrali tę walkę, przez co Ursula odpadła z Wielkiego Festiwalu.

Flareon zna takie ruchy jak: Stalowy Ogon, Ukryta Moc, Straszna Twarz, Kula Cienia, Ognisty Wir i Ognisty Kieł.

Debiut Zaczynamy Pierwszą Rundę!
Ursula's Vaporeon.png Vaporeon

Wystąpił w apelu Ursuli do Wialkiego Festiwalu Sinnoh w odcinku Zaczynamy Pierwszą Rundę!. Na początku apelu pojawił się jako Eevee, lecz w trakcie jej apelu dała mu Kamień Wodny, przez co ewoluował w Vaporeona.

Vaporeon zna takie ruchy jak Stalowy Ogon i Ukryta Moc.

Debiut Zaczynamy Pierwszą Rundę!

Status nieznany

Ursula's Wormadam.png Wormadam ♀
Ursula użyła jej do apelu w pokazie Chocovine. Używała prostych, ale atrakcyjnych ataków. Łatwo zapewniła trenerce przejście do następnej rundy.

Wormadam zna takie ruchy jak: Zamęt, Kamienny Grzmot, Burza Piaskowa i Zniewalanie.

Debiut Niestraszny nam żaden Gabite

Więcej z Fandomu

Losowa wiki