Wikia

Pokepédia

Ursaring Paula

Komentarz1
2535stron na
tej wiki
Ursaring Paula
Paul Ursaring
シンジのリングマ Shinji's Ringuma
Informacje
Debiut Dla każdego coś innego!
Miejsce złapania Magiczny Las
Płeć Nieznana
Zdolność Odwaga
Aktualna lokalizacja Z Reggiem
Ursaring
Ten Pokémon nie ewoluował.

Ursaring Paula jest piątym Pokémonem Paula. Zdobył go w odcinku Dla każdego coś innego!.

Historia

Ash i jego przyjaciele zabłądzili w Magicznym Lesie w odcinku Dla każdego coś innego!. Szukając wyjścia, napotkali złego Ursaringa, który rozpoczął pogoń za nimi. Po wyjściu z lasu napotkał grupę Paula. Wykorzystując swojego Chimchara, Paul osłabił Ursaringa i go złapał. Po użyciu Pokédexa do skanowania ataków, Paul postanowił go zatrzymać.

Ursaring ponownie pojawił się w odcinku Tajniki treningu, gdzie Paul użył go, aby uratować Chimchara z rąk Zespołu R. Kolejny raz pojawił się w odcinku Blask zwycięstwa, gdzie Paul użył go do szkolenia Chimchara.

Ursaring walczył z Chimcharem Asha w odcinku Palący problem. Dzięki brutalnej siły i mocy prawie pokonał Chimchara, ale po tym jak Chimchar stracił kontrolę swoich możliwości, pokonał Ursaringa.

Paul Ursaring Guts

Ursaring aktywuje swoją zdolność

Ursaring został użyty przeciwko Regice'owi Brandona w odcinku Piramidalny gniew. Po sparaliżowaniu Ursaringa, Brandon wymienia Regice'a na Regirocka, który go pokonuje.

W odcinku Ewolucja Strategii, Ursaring został wykorzystany w pełnej walce pomiędzy Paulem a Ashem. Łatwo pokonał Buizela i Staraptora Asha. Podczas bitwy z Pikachu został sparaliżowany, jednak uruchomił swoją zdolność, a Pikachu przegrał. Ursaring został ostatecznie pokonany po raz kolejny przez Chimchara.

W odcinku Starcie Paula i Barry'ego!, Ursaring był używany do walki z Empoleonem Barry'ego, ale Barry zamienia Empoleona na Hitmonlee. Ursaring został spalony przez Ognio Kop i aktywował zdolność, która dała siłę do pokonania Hitmonlee. Następnie walczył z Empoleonem, ale Paul go zamienił.

Pojawił się ponownie w odcinku Odwilż między rywalami! w domu Reggie'ego, gdzie wraz z Torterrą, Honchkrowem i Weavile'em Paula nie był zadowolony, gdy dowiedział się, że Paul przegrał.

Ruchy

Ursaring używa Tajnej Mocy Ruch Pierwsze pojawienie
Paul Ursaring Secret Power
Hiper Promień Dla każdego coś innego!
Mega Podmuch Blask zwycięstwa
Młoto Ramię Blask zwycięstwa
Tajna Moc Palący problem
Mega Masa Ewolucja Strategii
Siekanie Ewolucja Strategii

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki