Fandom

Pokémon Wiki

Unova Trasa 3

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Trasa 3
3ばんどうろ Route 3
Region Unova
Debiut Snivy, która nie chciała dać się złapać!

Trasa 3 pojawia się od odcinka Snivy, która nie chciała dać się złapać! do Minccino-czyścioszek!. Jest małe miasto i miasteczko położone na trasie. Istnieje również dworzec kolejowy w pobliżu Nacrene.

W odcinku Snivy, która nie chciała dać się złapać! okazuje się być drogą leśną z wysokimi trawami w niektórych obszarach i winoroślami, które zwisają z drzew. Ma torfowiska z dużymi liliami w lesie i mały strumień. To tu Ash złapał Snivy. Znajduje się tu Źródlana Jaskinia.

W odcinku Na ratunek Darmanitanowi! okazuje się, że znajduje się tu małe miasto. Ma kolorowe budynki ze sklepami i mały most, który pozwala ludziom wejść do miasta. Drzewa i krzewy otaczają go i rzeka płynie przez nią. Posiada również małe Centrum Pokémon i kawiarnię.

Najbardziej znaną częścią miasta jest stara wieża zegarowa, która jest teraz domem dla Darmanitana. Istnieją długie kręte schody, a na górze znajduje się pokój z ogromnym dzwonem.

Po mieście jest ścieżka w lesie, którą pokazano w odcinku Axew w opałach!.

Miasto Luxuria znajduje się po ścieżce w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!, gdzie mieści się drugi Klub Bitew. Następnie w odcinku Domek dla Dwebble'a! znajdują się skaliste tereny w pobliżu rzeki. Centrum opieki dziennej znajduje się w odcinku Przybywa Brygada Trubbisha! w pobliżu małego miasteczka, na którym jest wysypisko śmieci i przedszkole.

Obok centrum opieki dziennej jest kolejna leśna ścieżka. W odcinku Minccino-czyścioszek! okazuje się, że znajduje się tu Centrum Pokémon.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki