Fandom

Pokémon Wiki

Unova Trasa 1

2977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Trasa 1
1ばんどうろ Route 1
250px
Trasa 1
Region Unova
Debiut Nadchodzą Iris i Axew!

Trasa 1 pojawia się w odcinku Nadchodzą Iris i Axew!. Tam Axew i Iris skakali po drzewach. Jest to droga leśna z małym jeziorem, góry otaczają trasę. W pobliżu znajduje się Centrum Pokémon i Poké Sklep. Kiedy Ash podróżował po trasie, spotkał Iris i jej Axewa, kiedy zbierali owoce. Ash starał się złapać jednego z Deerlingów, ale nie powiodło się. W pobliskiej jaskini, Jessie, James i Meowth otrzymywali zlecenia od Giovanniego i napotkali stado Woobatów. Jednego z nich złapała Jessie poza ekranem. Następnego dnia Ash napotkał stado Pidove'ów; stado odleciało z wyjątkiem jednego, którego Ash złapał.

Plik:FileRoute 1 Spa Resort.png

W odcinku Sandile w natarciu! okazało się, że w pobliżu jest ośrodek spa. Ośrodek ten słynie z łaźni piaskowej, ale trzeba było go zamknąć z powodu grupy Sandile'ów, które niepokoiły klientów. Trasa również gospodaruje sekcję górską, która produkuje gejzery, które zagrażały życiu Pokémonom w okolicy, ale z pomocą Sandile'ów, Pokémony zostały ocalone. Gejzery zalały dolinę i spa zostało otwarte na nowo.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki