Fandom

Pokémon Wiki

Unfezant Skyli

3144strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Unfezant Skyli
フウロのケンホロウ Fuuro's Kenhallow
270px
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Skyla
Obecna lokalizacja Ze Skylą
Historia
Debiut Cilan wkracza do akcji!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Unfezant Skyli jest jednym z trzech Pokémonów Skyli.

Historia

Unfezant po raz pierwszy pojawił się w odcinku Cilan Takes Flight!, gdzie Skyla wywołała go z Poké Balla wraz ze Swoobatem i Swanną. Podczas "walki" z nieznanym trenerem ustaliła, że Unfezant przegrałby z jego Boldore'em, więc dała mu odznakę. Sposób ten został użyty podczas "bitew" z innymi trenerami, co rozzłościło Asha i Cilana. Następnie, podczas "walki" z Cilanem, ustaliła, że Unfezant wygrałby z jego Pansage'em.

Unfezant Skyli pojawił się w retrospekcji opowiadanej przez Mile'a, gdzie walczył w siłowni z Darumaką nieznanego trenera.

Po tym jak Skyla zgodziła się na prawdziwy mecz przeciwko Cilanowi, Unfezant był jej drugim wyborem po Swoobacie. Walczył z nim Crustle Cilana. Gdy ten użył Skałołamacza, Unfezantowi udało się uniknąć ataku, lecz został pokonany przez połączenie Ciosu Muszli i Nożyc.

W odcinku An Amazing Aerial Battle!, Unfezant Skyli został wykorzystany w walce z Tranquill Asha w walce Asha ze Skylą po tym jak Swoobat został pokonany. Unfezant okazał się trudnym przeciwnikiem z potężnymi atakami, przez co Tranquill została poważnie osłabiona i Ash został zmuszony do zmiany Pokémona. Ostatecznie, Unfezant został pokonany przez Elektro Kulę Pikachu Asha.

Ruchy

Unfezant używa Powietrznego Cięcia Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Powietrzne Cięcie Cilan Takes Flight!
Powietrzny As An Amazing Aerial Battle!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki