FANDOM

Unfezant Skyli to jeden z Pokémonów należących do liderki sali w Mistraltonie, Skyli.

Historia

Unfezant jest nazywany przez Skylę "Klejnotem Przestworzy". Po raz pierwszy pojawił się w odcinku Cilan wkracza do akcji!, gdzie jego trenerka wywołała go z Poké Balla wraz ze Swoobatem i Swanną przed rozpoczęciem "lotnej bitwy" z nieznanym trenerem. Podczas "walki" liderka ustaliła, że Unfezant przegrałby z Boldore'em przeciwnika, więc wręczyła mu odznakę bez toczenia pojedynku. Podobny sposób na ustalenie zwycięzcy został użyty podczas "bitew" z innymi trenerami, co rozzłościło Asha i Cilana. Gdy Cilan wyzwał Skylę do walki, liderka ustaliła, że Unfezant wygrałby z jego Pansage'em.

Później Unfezant Skyli pojawił się w retrospekcji opowiadanej przez Milesa, gdzie walczył w siłowni z Darumaką nieznanego trenera, zanim liderka opracowała system "lotnych bitew".

Po tym, jak Skyla zgodziła się na prawdziwą bitwę przeciwko Cilanowi, Unfezant był jej drugim wyborem, zaraz po Swoobacie. Walczył z nim Crustle. Na początku starcia Pokémon liderki został trafiony Skałołamaczem, a gdy sam próbował trafić przeciwnika Powietrznym Cięciem, ten zrobił unik. Widząc to, Cilan wysnuł wniosek, że Skyla nie wykorzystuje pełnego potencjału swoich Pokémonów, mając problem z wyborem ruchów. Ostatecznie Unfezant został pokonany przez Crustle'a kombinacją Ciosu Muszli i Nożyc.

W odcinku Niezwykła bitwa w przestworzach! Unfezant został użyty przez Skylę podczas oficjalnej walki w sali przeciwko Ashowi po tym, jak Swoobat został pokonany. Przyszło mu się zmierzyć z Tranquill. Pokémon liderki z łatwością uniknął Szybkiego Ataku przeciwnika, po czym przypuścił niecelny atak Powietrznym Cięciem. Widząc, że Tranquill jest wyczerpana, Ash wymienił ją na Pikachu. Pikachu zaatakował Elektrokulą, lecz nie trafił, po czym sam oberwał Powietrznym Cięciem. Gdy Unfezant przypuścił atak Powietrznym Asem, Pikachu zdołał skutecznie uderzyć go Stalowym Ogonem, po czym pokonał go Elektrokulą.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Skubnięcie Cilan wkracza do akcji!
Powietrzne Cięcie Cilan wkracza do akcji!
Powietrzny As Niezwykła bitwa w przestworzach!

Aktorzy głosowi

Japonia: Akeno Watanabe
Stany Zjednoczone: Erica Schroeder
Polska: Erica Schroeder

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Unfezant.