Wikia

Pokepédia

Unfezant Asha

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Unfezant Asha
Ash Unfezant
サトシのケンホロウ Satoshi's Kenhallow
Informacje
Debiut Nadchodzą Iris i Axew!
Miejsce złapania Trasa 1
Płeć Samica
Umiejętność Nieznana
Aktualna lokalizacja U Prof. Oak'a
519 mini 520 mini 521F mini
Ten Pokémon spędził 21 odcinków jako Pidove i 46 odcinków jako Tranquill.
[[{{{gatunek}}}|Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku]]

Unfezant Asha to pierwszy Pokémon złapany przez Asha w regionie Unova.

Historia

Jak to miało miejsce w każdym innym regionie jaki przemierzał Ash, złapał on Pokémona latającego. Gdy Ashowi nie udało się złapać Pidove'a ze stada, zauważył on innego chodzącego po ziemi. Szybko stanął z nią do w walki. Pidove dobrze wytrzymywała ruchy Pikachu, który stosował Stalowy Ogon i Szybki Atak, ale Piorun skłonił do likwidacji Latającego Pokémona. Po sukcesie, pochwalił się Iris.

Później, Ash przywołał Pidove do uratowania Pikachu i Axew. Jednak była jeszcze słaba po ostatniej bitwie i została dość szybko pokonana przez Woobata Jessie. Była uzdrowiona w Centrum Pokémon.

Ash Pidove
Pidove
Rafi862Dodany przez Rafi862

Pidove pojawiła się w odcinku Snivy, która nie chciała dać się złapać!, gdzie Ash użył jej, aby znaleźć dziką Snivy, by ją złapać. Pidove była w stanie znaleźć Snivy. Pikachu, Oshawott i Tepig zostali wykorzystani do próby złapania jej. Jednak zostali pokonani przy pomocy Przyciągania Snivy. Kiedy Snivy próbowała użyć Przyciągania na Pidove, była nienaruszona, odkrywając, że jest samicą. Po zaciętej walce, Pidove osłabiła Snivy, a Ash ją złapał.

Pidove pojawiła się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew!, gdzie szybko została pokonana przez Frillisha Tripa.

Kiedy Ash złapał Sewaddle'a w odcinku Sewaddle i Burgh w Bezkresnym Lesie! musiał wysłać jednego ze swoich Pokémonów do profesor Juniper, aby dodać Sewaddle do swojego zespołu. Ash postanowił wysłać Pidove, ale później powróciła w odcinku Zaginiony świat Gothitelle!.

Ash Tranquill
Jako Tranquill
Rafi862Dodany przez Rafi862

W odcinku Inwazja Venipede'ów!, Ash używał jej, aby pomogła pozbyć się Venipede'ów, które przejęły Castelię. Mimo że wszystko zaczęło się dobrze, była prawie potrącona przez Bombę Błotną, ale została uratowana przez Tranquilla Tripa. Po usunięciu kilku Venipede'ów, przekształciła się w Tranquill. W wyniku nowej postaci, Tranquill była w stanie pozbyć się ostatnich Venipede'ów przy pomocy Tripa i jego Tranquilla.

W odcinku Archeops we współczesnym świecie!, Tranquill uczyła latania nowo ożywioną Archen. Po tym, jak ewoluowała w Archeops, Tranquill obroniła ją przed Zespołem R i pożegnała ją, gdy odleciała z innymi Archeopsami.

Ash Tranquill Evolves
Tranquill podczas ewolucji w Unfezant
Rafi862Dodany przez Rafi862

Ash używał Tranquill w walce ze Skylą w odcinku Niezwykła bitwa w przestworzach!. Była w stanie pokonać Swoobata po tym jak ten znokautował Krokoroka. Potem walczył z Unfezantem, ale został wezwany z powrotem i Pikachu wszedł na jej miejsce. Została sprowadzona ponownie po tym jak Pikachu przegrał ze Swanną. Podczas bitwy ze Swanną, Tranquill przekształciła się w Unfezant co pomogło jej wygrać walkę i zdobyć dla Asha szóstą odznakę Unova.

W odcinku Koncertowe starcie w Virbank! (część 1), Ash wysłał Unfezant do walki w siłowni Roxie, gdzie walczyła z Koffingiem. Unfezant rozpoczęła rundę Szybkim Atakiem, który bezpośrednie trafił. Koffing potem zaatakował ponownie Ognikiem, ale Unfezant zatrzymała ten ruch. Koffing następnie użył Bomby Mułu, która uderzyła i zatruła Unfezant. Choć była osłabiona, Unfezant była w stanie wytrzymać kolejny atak Koffinga i walczyć. Ostatecznie została pokonana przez Żyroskop.

W odcinku Walka o przetrwanie Unovy! pomaga Ashowi i innym zatrzymać trio Kami, które pod kontrolą Giovanniego traci kontrolę nad sobą i niszczy wszystko na swojej drodze. Po trudnej walce trio osiąga spokój, a Zespół R opuszcza Unovę.

Ash użył Unfezant w lidze Unovy w walce z Cameronem i jego Riolu. Pomimo przewagi typu Unfezant, Riolu okazał się potężnym przeciwnikiem. Był w stanie uniknąć Powietrznego Noża i Szybkiego Ataku, po czym wylądował na plecach Unfezant i z bliska uderzył z Siłą Dłoni. Ash kazał Unfezant uderzyć ponownie Powietrznym Nożem, jednak Pokémon Emanacja był w stanie uniknąć ataku, a następnie użyć Naśladowcy, uderzając Unfezant własnym ruchem, a następnie atakując Ssącą Falą. Unfezant próbowała zaatakować Powietrznym Asem, ale Riolu użył Kolistego Rzutu, który znokautował stworka Asha.

W odcinku The Fires of a Red-Hot Reunion!, Ash wysłał Unfezant do laboratorium profesora Oaka, aby zrobić miejsce dla Charizarda.

Osobowość i charakterystyka

FileAsh and Tranquill
Ash i Tranquill
Rafi862Dodany przez Rafi862

Unfezant okazała się pomocnym Pokémonem np. kiedy Ash potrzebuje znalezienia Zespołu R lub gdy potrzebuje szukać jakiegoś Pokémona. Wykazano także, że chętnie pomaga w szkoleniach, np. gdy Archen potrzebowała pomocy z umiejętnościami latania. Unfezant nie jest konfrontacyjnym Pokémonem. Gdy została zaatakowana przez Scraggy'ego Asha, zdecydowała uciec od niego, a nie walczyć z nim. Tym czynem okazała się być dość wrażliwa. Unfezant okazała się być również całkiem pewna siebie, jak pokazano w odcinku Inwazja Venipede'ów!, gdzie bez wahania starała się oczyścić Castelię z grup Venipede'ów.

Ruchy

Ciekawostki

  • Unfezant była Pidove 21 odcinków. Przypadkowo, 21 to poziom, na którym Pidove ewoluuje w grach.
  • Jest to pierwszy latający Pokémon Asha, który na pewno jest samicą.
  • Pierwszy Pokémon Asha, który ewoluował w regionie Unova.
  • Pierwszy Pokémon Asha, który osiągnął ostatnie stadium w regionie Unova.

Zobacz też

Więcej od Wikii

Losowa wiki