Wikia

Pokepédia

Unfezant

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki

Szablon:Pokemon Unfezant to Pokémon o typach normalnym i latającym. Ewoluuje z Tranquilla i jest ostateczną formą Pidove.

Biologia

Fizjologia

Unfezant jest Pokémonem przypominającym ptaka. Jego ubarwienie składa się głównie z jasnych i ciemnych szarości, wzorów w paski i plam na całym ciele. Unfezanty mają żółte dzioby. Samce mają ekstrawaganckie, czerwono-różowe maski rozciągające się po twarzy, podczas gdy samice mają tylko zakrzywione, ostre pióro z tyłu głowy. Samiec Unfezant ma zielony brzuch i plamy. Samice mają brązowy. Nogi Unfezanta mają czarne pasy na górze z szarym ubarwieniem od reszty kończyn. Obie płcie mają długi ogon.

Różnice płci

Unfezant female
Samica Unfezant
Rafi862Dodany przez Rafi862
Samce mają duże "maski". Ich brzuchy są zielone i mają bardziej ekstrawagancki wygląd i kolor. Kobiety mają niewielki grzebień i przeważnie są szare, czarne i brązowe. Mówi się, że samice przewyższają zdolność latania samców.

Zdolności specjalne

Samice są lepsze w lataniu niż samce.

Zachowanie

Jego usposobienie pozwala ogrzać trenera. Mężczyźni huśtają upierzeniem głowy, by zagrozić przeciwnikom.

Siedlisko

Dieta

W anime

Ważniejsze występy

Unfezant Asha

W odcinku An Amazing Aerial Battle!, Tranquill Asha ewoluowała w samicę Unfezant.

Inne

Samiec Unfezant pojawił się w odcinku Cilan Takes Flight! w posiadaniu Skyli.

Drugoplanowe role

Samce i samice Unfezant pojawili się w filmie czternastym.

Galeria

Więcej od Wikii

Losowa wiki