Fandom

Pokémon Wiki

Umbreon

3139stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
196MS.png Espeon
Pokémon
Murkrow 198MS.png
#197
Generacja II
Umbreon
ブラッキー Blacky
197MS.png
Umbreon.png
Umbreon
S197.png

Shiny Umbreon

Pokémon światło księżyca
Typy
Mrok
Umbreon
Mrok
Shiny Umbreon
Zdolności
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
27.0 kg 1.0 m
Statystyki
HP
0
Atak
0
Obrona
0
Sp. Atak*
0
Sp. Obrona
2
Szybkość
0
Styl Ciała Odcisk łapy
F197.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Umbreon

Umbreon jest Pokémonem typu mrocznego, który posiadając maksymalne szczęście, w ciągu nocy ewoluował z Eevee.

Fizjologia

Głowa Umbreona jest zaokrąglona, czarna ze złotym okręgiem nad oczami. Umbreon posiada długie, niespotykanego kształtu uszy, również z obręczami. Oczy są duże, jasnoczerwone z czarnymi źrenicami. Prawdopodobnie umożliwiają lepsze widzenie w ciemnościach. W pysku znajdują się kły mniejsze niż u pozostałych form, dlatego Umbreon nie potrafi przyswoić ataku Bite. Czarny tułów Umbreona jest giętki i umożliwia szybkie poruszanie się (Quick Attack). Na łapach i ogonie również są złote okręgi. Nie jest do końca wyjaśniona funkcja tych wzorów. Prawdopodobnie umożliwiają pobieranie księżycowej energii (Moonlight).

Różnice płci

Brak

Zachowanie oraz umiejętności

Gdy zajdzie słońce obręcze na jego ciele zaczynają świecić, siejąc strach w sercu każdego, kto znajdzie się w pobliżu. Gdy jest zaniepokojony broni się wystrzeliwując trujący pot ze swych porów. Podczas pełni księżyca, albo gdy jest podekscytowany lub szykuje się do ataku, jego obręcze świecą jeszcze jaśniej na żółto. Umbreon potrafi niepostrzeżenie przemykać obok przeciwnika i znikać w najmniej spodziewanym momencie.Mimo że jest pokemonem typu mrocznego potrafi używać normalnych ataków takich jak Hiper Promień oraz Giga Wstrząs. Bardzo się przywiązuje do swojego trenera. Na wolności poluje w nocy aby go nie było widać. Lubi sprawiać radość swojemu trenerowi. Z natury jest bardzo łagodny.

Zachowanie

Jak Umbreon czeka na swą ofiarę to jego pierścienie na ciele zaczynają świecić.Często są widziane na dachach wpatrujące się w księżyc.

Siedlisko

Umbreony żyją zwykle w ciemnych obszarach, takich jak gęste lasy.

Dieta

Jak każdy pokemon Umbreon nie pogardzi jagodami i karmą. Dzikie osobniki wolą jednak mięso.

W anime

Główne występy

Umbreon Gary'ego

Gary wyewoluował swojego Eevee'go w Umbreona.

Występy drugorzędne

Brak

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki