FANDOM

Tyrunt Granta to jeden z Pokémonów należących do lidera sali w Cyllage, Granta.

Historia

Tyrunt zadebiutował w odcinku Wspinaczka na ściany!, gdzie był drugim Pokémonem używanym przez Granta w bitwie w sali przeciwko Ashowi. Przyszło mu się zmierzyć z Froakiem, który wcześniej zdołał pokonać Onixa. Tyrunt, w przeciwieństwie do przeciwnika, był szybki. Froakie był jednak w stanie uniknąć Kamiennego Grobu, lecz został łatwo pokonany przez Drakometeor Tyrunta. Następnie walczył przeciwko Fletchlingowi i zdołał łatwo go pokonać.

Ostatnim przeciwnikiem Tyrunta był Pikachu, który rozpoczął starcie Szybkim Atakiem. Tyrunt kontratakował Chrupaniem, zmuszając przeciwnika do skoku wysoko w powietrze. Wówczas Pokémon Granta wykorzystał Kamienny Grób, ale Pikachu zdołał trafić go Stalowym Ogonem, a potem odepchnąć spadające meteory tym samym ruchem. Tyruntowi udało się skontrować jego atak Ogonem Smoka. Następnie próbował zaatakować Kamiennym Grobem, lecz bezskutecznie, gdyż Pikachu zdołał odbić głazy Stalowym Ogonem. Kiedy Tyrunt ryknął ze złości, Pikachu trafił jednym z kamieni w jego pysk, uniemożliwiając mu użycie Chrupania i Drakometeoru. Następnie użył Szybkiego Ataku do przemieszczenia się po skałach i zbliżenia się do przeciwnika, po czym zaatakował go Piorunem, nokautując go.

W odcinku Niepewna obrona Kalos! Grant i jego Tyrunt, a także pozostali liderzy sal z Kalos oraz ich Pokémony, pojawili się, by pomóc w pokonaniu Wielkiej Skały. Razem zaatakowali ją, dzięki czemu udało im się uwolnić z jej uścisku Braixen Sereny, Mega Charizarda Alaina, Ashogreninję, Mega Metagrossa Stevena i Mega Garchomp profesora Sycamore'a.

W odcinku Formowanie doskonalszej więzi! Tyrunt pomógł atakować Wielką Skałę, używając Kamiennego Grobu. Po tym, jak Ash i Alain uratowali Chespiego, Wielka Skała zatrzymała się, umożliwiając grupie pokonanie jej za pomocą połączonych ataków. Później Tyrunt widział, jak Miętuś i Z2 połączyli się, by ostatecznie zniszczyć Wielką Skałę i pokonać Lysandre'a.

Tyrunt pojawił się ponownie w retrospekcji w odcinku Do kolejnej rywalizacji!.

Znane ruchy

Galeria zdjęć Ruch Pierwsze użycie
Kamienny Grób Wspinaczka na ściany!
Drakometeor Wspinaczka na ściany!
Chrupanie Wspinaczka na ściany!
Ogon Smoka Wspinaczka na ściany!

Aktorzy głosowi

Japonia: Kiyotaka Furushima
Stany Zjednoczone: H.D. Quinn
Polska: H.D. Quinn

Zobacz też

  • Jeżeli szukasz więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Tyrunt.