FANDOM

Tyler to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Złodziej, który ciągle kradł.

Historia

Tyler jest początkującym Trenerem Pokémonów. Desperacko próbował złapać Yanmę, kiedy spotkał Asha i jego przyjaciół. Podobnie jak w przypadku Dawn, jego Pokémon starter to Piplup. Jest to samiczka o imieniu Pippy, nosząca diadem na głowie, który jest prezentem od matki Tylera. Po oczekiwanym osłabieniu Yanmy Tyler miał zamiar złapać go, lecz pojawił się Zespół R. Korzystając z okazji, Jessie rzuciła Poké Ballem w osłabionego Pokémona i złapała go sama.

Rozczarowany tym, Tyler zaczął wątpić w to, że kiedykolwiek uda mu się złapać Yanmę, ale Ash pocieszył go i zachęcił do kolejnej próby złapania Pokémona. Następnego dnia próbował złapać innego Yanmę, ale Zespół R ingerował jeszcze raz, przez co Yanma uciekł. Nieco później udało mu się zabić innego Yanmę pokarmem od Brocka. Gdy Zespół R próbował interweniować ponownie, Ash pokonał ich. Po kilku próbach Tylerowi udało się złapać swojego Yanmę.

Pokémony

Przy sobie

Pippy
EP549 Pippy
Kiedy Tyler rozpoczął swoją podróż Pokémon, wybrał na startera samiczkę Piplupa o imieniu Pippy (jap. チャッピー Chappī). Pomimo faktu, że ich wspólna przygoda dopiero się rozpoczęła, Pippy jest bardzo lojalna wobec swojego trenera i bardzo przyjaźnie nastawiona do innych ludzi, pomimo faktu, że Piplupy są zwykle nieufne wobec obcych. Pippy jest również wykwalifikowaną wojowniczką i nie tylko jest w stanie pływać szybciej niż Piplup Dawn, ale odegrała też ogromną rolę w złapaniu Yanmy przez Tylera. Pippy ma zwyczaj tańczyć w miejscu, kiedy jest szczęśliwa.

Pippy zna takie ruchy jak: Grom, Dziobanie i Bąbelek.

Debiut Złodziej, który ciągle kradł
Yanma
EP549 Tyler Yanma
Po rozpoczęciu podróży Tyler obiecał sobie, że jego pierwszym złapanym Pokémonem będzie Yanma. Chociaż pierwszy Yanma, którego zamierzał złapać, został schwytany przez Jessie, Tyler nie poddał się i postanowił, że złapie innego. Po kilku próbach Tylerowi i Pippy w końcu udało się złapać Pokémona.

Yanma zna takie ruchy jak Atak Skrzydeł i Bomba Dźwięku.

Debiut Złodziej, który ciągle kradł

Aktorzy głosowi

Japonia: 斎藤千和 Chiwa Saitō
Stany Zjednoczone: Zoe Martin
Polska: Mateusz Narloch

Ciekawostki