FANDOM

Plik:File-Tyler.png
Tyler jest początkującym Trenerem Pokémon, który pojawił się w odcinku Złodziej, który ciągle kradł.

Tyler desperacko próbował złapać Yanmę, kiedy spotkał Asha i załogę. Jak Dawn, jego starter Pokémon to Piplup. Jest to samica o pseudonimie Pippy i nosi diadem na głowie, który był prezentem od matki Tylera. Po oczekiwanym osłabieniu Yanmy, Tyler miał zamiar złapać go, lecz pojawił się Zespół R. Jessie rzuciła Poké Ball na niego i złapała go sama.

Przerażony tym, Tyler zaczął czuć, że nigdy nie złapie Yanmy, ale Ash zachęcał go i znalazł zaufanie, aby spróbować ponownie. Następnego dnia, próbował złapać innego Yanmę, ale Zespół R ingerował jeszcze raz i Yanma uciekł. Nieco później zwabił żywnością Brocka innego Yanmę. Zespół R próbował interweniować ponownie, ale Ash pokonał ich. Minęło kilka prób, ale Tylerowi udało się złapać tego Yanmę.

Pokémony

Plik:Pippy.png Pippy ♀

Kiedy rozpoczął swoją podróż Pokémon, Tyler wybrał na startera samicę Piplup o przydomku Pippy. Pomimo faktu, że ich podróż razem dopiero się rozpoczęła, Pippy była bardzo lojalna wobec Tylera i bardzo przyjaźnie nastawiona do innych ludzi, pomimo faktu, że Piplupy są zwykle znane jako nieufni wobec obcych. Pippy również jest wykwalifikowaną wojowniczką i nie tylko jest w stanie pływać szybciej niż Piplup Dawn, ale odegrała również rolę w skutecznej kampanii Tylera, by uchwycić Yanmę. Pippy ma zwyczaj tańczyć w miejscu, kiedy jest szczęśliwa.

Pippy zna Grom, Dziobanie, Bąbelki i Nurkowanie.

Debiut Złodziej, który ciągle kradł
Plik:Tyler's Yanma.png Yanma

Po rozpoczęciu podróży, Tyler ślubował, że jego pierwszym złapanym Pokémonem będzie Yanma. Chociaż Yanma został schwytany przez Jessie, Tyler nie poddał się i postanowił, że złapie innego. Po kilku próbach, Tylerowi i Pippy w końcu udało się złapać innego Yanmę.

Znane ruchy Yanmy to Atak Skrzydłami i Bomba Dźwięku.

Debiut Złodziej, który ciągle kradł

Więcej z Fandomu

Losowa wiki