FANDOM

Tsareena to Pokémon o typie trawiastym, wprowadzony w generacji VII.

Biologia

Tsareena zachowuje się jak arystokratka wysokiej klasy. Każdy człowiek i Pokémon, który potraktuje ją zniewagą zostanie natychmiast ukarany. Może ona rzucić przerażające spojrzenia własnego trenera, jeżeli nie jest w nim w pełnej synchronizacji lub kiedy trener każe użyć jej ruchu, który będzie nieskuteczny. Tylko najsilniejsza Steenee może w nią ewoluować. Kiedy tak się dzieje, zyskuje uznanie innych Steenee. Tsareena wykorzystuje swoją siłę, do ochrony młodych Bounsweet.

Tsareena jest wirtuozem wysokich kopniaków. Szlifuje tą zdolność osiągając dużo wyższy poziom od tego, na którym są Steenee i kopie z gracją w ruchach. Prócz tego, hipnotyzuje przeciwników zapachem, zadając mu dodatkowe obrażenia. Mówi się, że ten Pokémon traco swoją siłę, kiedy dotnie się jej części ciała podobnej do korony.[1]

Dymorfizm płciowy

Ewolucja

Bounsweet ewoluuje w Steenee na poziomie 18. Steenee ewoluuje w Tsareenę, kiedy podniesie swój poziom, znając ruch Stomp. Tsareena nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Bounsweet
Bounsweet
trawiasty
Poziom 18 Steenee
Steenee
trawiasty
Poziom w górę
(znając ruch Stomp)
Tsareena
Tsareena
trawiasty

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

Poprzez wcześniejsze ewolucje

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Tsareena (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

  • Tsareena wydaje się być wzorowana na mangostanie właściwym i królowej. Co ciekawe, mangostan jest znany jako "Królowa Owoców".

Etymologia

  • Jej nazwa jest kombinacją słów tsarina (caryca; rosyjska monarchini) i serene (spokojny). Może również zawierać wyrazy mangosteen (mangostan) i queen (królowa).
  • Jej japońska nazwa może być kombinacją słów 甘い amai (słodki) i 女王 joō (królowa).

Przypisy