FANDOM

Trovitopolis to duże miasto portowe na zachodnim wybrzeżu Południowej Wyspy Mandarynek.

Raz dziennie z Trovitopolis wypływa prom na wyspę Trovita. Według lokalnej sierżant Jenny rejs trwa zaledwie kilka minut.

Historia

Po podróży przez pustynię na Południowej Wyspie Mandarynek, Ash, Misty i Tracey dotarli do ​​zachodniej części wyspy, gdzie obrali drogę do Trovitopolis, skąd zamierzali popłynąć promem na wyspę Trovita. Zanim jednak dotarli do miasta, wpadli do dołu wykopanego przez Zespół R. Trafili do kanalizacji Trovitopolis, gdzie stanęli twarzą w twarz z tajemniczym stworzeniem, którym później okazał się Bulbasaur, porzucony dawno temu przez swojego właściciela, burmistrza Trovitopolis.

Miejsca

Centrum Pokémonów
Centrum Pokémonów w Trovitopolis jest sferycznym budynkiem zbudowanym pomiędzy dwoma blokami mieszkalnymi. Podobnie jak w większości centrów Pokémonów, znajduje się tu system komunikacyjny, za pomocą którego można komunikować się z innymi ludźmi w innych regionach i na innych wyspach.
Ratusz
Ratusz, w którym działa burmistrz Trovitopolis, jest wielkim budynkiem zbudowanym w stylu starorzymskim. Przed ratuszem znajduje się posąg burmistrza, który został zniszczony, gdy mieszkańcy dowiedzieli się o tym, że porzucił swojego Bulbasaura jako dziecko.
Kompleks kanalizacyjny
Pod Trovitopolis mieści się duży kompleks kanalizacyjny z labiryntem tuneli. Po tym, jak burmistrz Trovitopolis jako dziecko porzucił swojego Bulbasaura, Pokémon trafił w to miejsce. Ash, Misty i Tracey uznali go za tajemniczego potwora, kiedy po raz pierwszy zwiedzali kanalizację miejską, później odkryli jego prawdziwą tożsamość.
Komisariat
Komisariat policyjny przypomina duży budynek mieszkalny z czapką policjanta na dachu. W jednym skrzydle budynku mieści się niewielkie więzienie.

Zobacz też