Fandom

Pokémon Wiki

Trener Pokémonów

3105stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
AshUnova.png

Ash, najbardziej znany trener

Trener Pokémonów to osoba, która łapie, trenuje, pielęgnuje i walczy Pokémonami. Większość ludzi w znanym świecie Pokémonów to trenerzy.

Wielu trenerów opuszcza dom w wieku około dziesięciu lat, czasami towarzyszą im startery Pokémon uzyskane od profesorów, takich jak Oak. Wiele osób podróżuje po kilku regionach, zdobywając Pokémony, zbierając odznaki i pracując, aby stać się mistrzem Pokémon.

Beginning Trainer kit.png

Pokédex i zestaw Poké Balli dla trenera

Wiele miast posiada sale prowadzone przez silnych i doświadczonych trenerów, czyli liderów sal. Trenerzy mogą wyzywać liderów, by zdobywać odznaki. Jednakże lider może przyznać trenerowi odznakę z innych powodów niż walka, ponieważ odznaka jest symbolem umiejętności trenera.

Powyżej poziomu liderów są członkowie Elitarnej Czwórki i Mistrz Ligi Pokémon. Istnieje również specjalna klasa trenerów znanych jako Mistrzowie Strefy. Ci trenerzy są uważani za "śmietankę" i mogą być także wyzwani do walki. Jeżeli trener pokona innych trenerów na tym poziomie, nie jest niczym niezwykłym dla niego zaoferowanie miejsca w tej wysokiej randze.

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki