FANDOM

Pokémon Trapinch to Pokémon typu ziemnego. Ewoluuje w Vibravę, a potem we Flygona.

Biologia

Fizjologia

Trapinch jest pomarańczowym Pokémonem z wyglądem owada. Ma zaokrąglone ciało z białym spodem i krótkimi nogami. Trapinch ma dużą głowę w stosunku do pozostałej części tułowia, a także ma biały błysk w małych oczach, a jego usta tworzą zygzakowaty kształt. Mimo że przypomina owada, Trapinch nie jest typu Robak.

Różnice płci

Brak.

Specjalne umiejętności

Główną bronią Trapincha są jego szczęki, które mogą zmiażdżyć głazy. Trapinche są również znane ze swoich umiejętności kopania. Trapinch to jeden z niewielu nie-legendarnych stworków w pierwszym stadium ewolucji, który może się nauczyć Hiper Promienia. Trapinch może również przejść cały tydzień bez dostępu do wody.

Zachowanie

Trapinche są cierpliwymi Pokémonami, pomimo tego, że są zapalonymi myśliwymi. Po wybudowaniu dołu w piasku, cierpliwie czekają na swoją ofiarę. Jeżeli z jakiegoś powodu Trapinch przewróci się na plecy, ciężko będzie się mu podnieść z powodu swojego nieproporcjonalnego ciała.

Środowisko naturalne

Trapinch żyją w piaszczystych pustyniach. Gniazdo Trapincha jest głębokie i wykopane w piasku. Trapinche zostały również znane z nor złożonych w tunelach głęboko pod ziemią.

Odżywianie

Trapinch ustawia pułapki na swoje ofiary. Tak jak każdy Pokémon, nie pogardzi również karmą dla Pokémonów lub jagodami.

W anime

Ważniejsze występy

Trapinch zadebiutował w odcinku Podziemna kradzież!. Trapinch wykopywał podziemny labirynt. Badacz imieniem Hal chciał znaleźć jezioro, które widział, gdy był małym chłopcem. Kiedy Ash, May, Brock, Max, Hal, Elisa, badaczka, i Zespół R zgubili się w labiryncie, w końcu znaleźli podziemne jezioro.

Drugoplanowe role

Trapinch pojawił się jako jeden z Pokémonów Nolanda w odcinku Numero Uno Articuno.

W odcinku Pokémon Ranger i porwany Riolu! Część 2, Solana kontrolowała Trapincha przy pomocy przechwytu, by pomógł złapać złoczyńców.

Trapinch pojawił się również w odcinku Konkurs naśladowania Pokémonów. Był przebrany za Turtwiga.

Trapinch pojawił się w odcinku Rywalizacja o Gible'a!.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
AG106 Trapinch, Pokémon Mrówka. Trapinche kopią owalne dziury na terenech pustynnych. Jego potężne szczęki zdolne są zmiażdżyć kamienie.
Na tym kończą się wpisy z serii Advanced Generation.

Galeria