Fandom

Pokémon Wiki

Tranquill

3194strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pokémon Tranquill to Pokémon o typach normalnym i latającym. Ewoluuje z Pidove i ewoluuje w Unfezanta.

Biologia

Fizjologia

Tranquill jest ptasim Pokémonem o szarych i czarnych kolorach. Jego dziób i kolor oczu mają kolor żółty,a nad oczami znajduje się kolor różowy. Ma czarne pióra na głowie i na karku.

Różnice płci

Brak.

Zdolności specjalne

Nie ważne jak daleko Tranquille podróżują, zawsze są w stanie wrócić do swojego trenera.

Zachowanie

Siedlisko

Tranquille żyją w głębokich lasach, gdzie uważa się, że ich obecność tworzy spokojny kraj bez wojny.

Dieta

W anime

Ważniejsze występy

Tranquill Asha

Podczas wydarzeń w Castelii, Pidove Asha przekształciła się w Tranquill pomagając oczyszczać rój Venipede'ów z miasta.

Inne

Tranquill należy do Tripa i pojawił się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew.

Stado Tranquilli pojawiło się w odcinku Purrloin, słodziak czy oszust?. Mieli żal do Purrloin za kradzież ich jagód.

Drugoplanowe role

Tranquill nieznanego trenera wygłosił krótkie pojawienie się w odcinku Starcie rywali w Klubie Bitew! na ekranie komputera w Klubie Bitew w Luxurii.

Antonio i Dino stosowali Tranquille w turnieju Dona George'a.

Wiele Tranquilli pojawiło się w Stopping the Rage of Legends! (Part 1).

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
BW010 Tranquill, Pokémon Dziki Gołąb, ewoluuje z Pidove. Mówi się, że dzikie Tranquille mieszkają w spokojnym, pięknym miejscu w głębi lasu.
BW022 Tranquill, Pokémon Dziki Gołąb, ewoluuje z Pidove'a. Tranquille zawsze potrafią wrócić do trenera bez względu na to, jaka odległość ich dzieli.
Na tym kończą się wpisy z serii Najlepsze życzenia.

Galeria

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki