FANDOM

Totodile Asha
サトシのワニノコ Satoshi no Waninoko
Ash Totodile
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Ash
Miejsce złapania W pobliżu Trasy 34
Obecna lokalizacja U Profesora Oaka
Historia
Debiut Pojedynek o Totodile'a!
Złapany w Pojedynek o Totodile'a!
158MS
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Totodile był ostatnim Pokémonem starterem z Johto, który dołączył do Asha.

Historia

Johto

Totodile pierwszy raz pojawił się w odcinku Pojedynek o Totodile'a!, gdzie zarówno Ash i Misty starali się złapać go. Gdy Totodile skoczył w krzaki, oboje rzucili swoje Lure Balle na niego. Potem okazało się, że jeden Ball go złapał. Ash i Misty zdecydowali się stoczyć o niego walkę. Ash ostatecznie wygrał bitwę i zachował Totodile'a.

Plik:LoveTotodile Style.png

Totodile jest bardzo energicznym Pokémonem. Jest zawsze szczęśliwy i pokazuje to tańcząc. Jego skłonność do tańca ukazuje się w wielu ważnych meczach. Jego Straszna Twarz została również zastosowana jako żart.

Totodile jest także dość romantyczny. Zakochał się w Azumarill i Quagsire w odcinku Pokochać styl Totodile'a.

Totodile był używany dość często podczas podróży Asha po Johto, a także w Srebrnej Konferencji. Nie był używany w wielu bitwach w salach, ale był jednym z Pokémonów używanych przez Asha podczas Pucharu Wiru.Totodile pokonał Kingdrę, Charizarda i Sneasela Harrisona. To pokazuje, że jest bardzo zdolny w walce, mimo że nie ewoluował.

Plik:Totodile Dance.png

Ash zostawił Totodile'a w laboratorium profesora Oaka wraz z innymi Pokémonami z Johto, kiedy wyjechał do Hoenn.

Sinnoh

Totodile pojawił się w odcinku Spotkanie ze starymi przyjaciółmi! obok innych Pokémonów Asha. Znaleziono go, gdy tańczył w fontannie i czule nadgryzł głowę Asha. Później pomagał, wraz z Corphishem i Piplupem, gasić pożar spowodowany przez Cyndaquila. Totodile'a nie zaobserwowano, gdy brał udział w Konwaliowej Konferencji.

Seria Czerń i Biel

Ponownie spotkał Asha na koniec serii Czerń i Biel w odcinku Marzenie wciąż trwa!, gdzie on i reszta Pokémonów Ketchuma zostali uwiecznieni na zdjęciu ze swoim trenerem.

Osobowość i cechy

Totodile jest bardzo energicznym Pokémonem. Jest zawsze zadowolony i pokazuje to przez taniec, nawet gdy jest wezwany do walki.

Ruchy

Ataki Pliki Debiut
Rysa 158MSAsh Totodile Scratch Pojedynek o Totodile'a!
Gryzienie 158MSAsh Totodile Bite Pojedynek o Totodile'a!
Armatka Wodna 158MSAsh Totodile Water Gun Pojedynek o Totodile'a!
Taran 158MSAsh Totodile Headbutt Dowcipna Corsola
Straszna Twarz 158MSAsh Totodile Scary Face-1- Sprytne oszustwo
Siekanie* 158MSAsh Totodile Slash Dodaj tylko wody

Dubbing

Japonia: 西村ちなみ Chinami Nishimura
Stany Zjednoczone: Kayzie Rogers
Polska: Kayzie Rogers

Ciekawostki

  • Ash powiedział Totodile'owi, by użył Łomotu Czaszką w odcinku Pojedynek herosów. Był to błąd. W oryginale było polecenie, aby używał Tarana.
  • Totodile to jedyny Pokémon Asha, który nie został złapany do zwykłego Poké Ball poza Taurosami, które są później umieszczane w zwykłych Ballach, i Beedrillem, którego oddał.
  • To jedyny starter z Johto należący do Asha, który został w pierwszej formie ewolucyjnej.
  • Mimo iż jest typu wodnego, zna tylko jeden wodny atak ze wszystkich sześciu.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Totodile.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki