Fandom

Pokémon Wiki

Torterra Paula

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Torterra Paula
シンジのドダイトス Shinji's Dodaitose
270px
Informacje
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Trenerzy Profesor Rowan i Paul
Miejsce złapania Laboratorium Profesora Rowana
Obecna lokalizacja U Ritchiego
Historia
Debiut Tajniki treningu
Ewoluuje w Przed Tajniki treningu
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Torterra Paula jest Pokémonem Paula. To jego najsilniejszy Pokémon, jak i również jego starter.

Historia

Torterra zadebiutował w odcinku Tajniki treningu, gdzie był używany w walce z Garchomp Cynthii. Pomimo wielu potężnych ataków został łatwo pokonany.

Pojawił się również w odcinku Nie ma jak praca zespołowa, gdzie został użyty w półfinale Konkursu Dwuwalk Hearthome. Walczył w parze ze Staravią Asha przeciwko Croagunkowi Brocka i Farfetch'dowi Holly. Pokonał swoich przeciwników w pojedynkę.

Torterra ponownie pojawił się w odcinku Niespodziewana pomoc!, gdzie widział walkę między Turtwigiem Asha a Honchkrowem Paula. Był również świadkiem zmiany Turtwiga i straty jego szybkości. Kiedy Grotle trenował, by stać się szybszym, Torterra przyszedł i pokazał, że Pokémon może być silny bez szybkości, ale z silną obroną. Aby to udowodnić walczył przeciwko Gliscorowi Asha. Po tej nauce, Torterra wrócił do obozu Paula.

Plik:Paul Turtwig.png
W odcinku Cel - siódma odznaka Torterra pojawił się w retrospekcji po tym jak Grotle pokonał Sneasela Candice.

Torterra pojawił się jako Turtwig w retrospekcji w odcinku Piramidalny gniew, gdzie oglądał pojedynek Reggie'ego z Brandonem w Piramidzie Walk.

Pokazał się ponownie w czasie pełnej bitwy Asha i Paula w odcinku Pokaż na co cię stać. Walczył z Gliscorem i Staraptorem Asha. W odcinku Ewolucja Strategii walczył z Chimcharem Asha. Następnie pokonał Gliscora.

Pojawił się ponownie w retrospekcji w odcinku Zwyciestwo niejedno ma imię, gdy Ash zapamiętał walkę Gliscora. Później pojawił się jeszcze w retrospekcji na koniec odcinka Pokonać mistrza walk.

Pojawił się ponownie w odcinku Odwilż między rywalami! w domu Reggie'ego, gdzie wraz z Honchkrowem, Ursaringiem i Weavile'em Paula nie był zadowolony, gdy dowiedział się, że Paul przegrał.

Z tego co widać w jego osobowości wydaje się być spokojniejszy i łagodniejszy niż inne Pokémony Paula.

Ruchy

Torterra używa Hiper Promienia Ruch Pierwsze pojawienie
200px
Giga Odpływ Tajniki treningu
Roślinna Furia Tajniki treningu
Hiper Promień Blask zwycięstwa
Burza Liści Blask zwycięstwa
Kamienne Ostrze Pokaż na co cię stać!
Chrupanie Pokaż na co cię stać!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki