FANDOM

Torracat to Pokémon o typie ognistym, wprowadzony w generacji VII.

Biologia

Dzwoneczek przyczepiony do szyi Torracata wytwarza płomienie. Kiedy Torracat jest podekscytowany, ten organ rozgrzewa się, a kiedy zaczynają wydobywać się z niego płomienie, ten zaczyna dzwonić czystym dźwiękiem. Ten Pokémon atakuje płomieniami z tego dzwoneczka.

Najważniejszą zdolnością Torracata jest wrażliwy organ, który wyczuwa wszystko co się dookoła niego dzieje, nawet w ciemności!

Ten kot uwielbia walkę i swoją nieustępliwością potrafi zniechęcić do niej przeciwnika. Woli spędzać czas z niegrzecznymi dziećmi, niż z trenerami i Pokémonami, którzy ufają sobie nawzajem i budują więź.

Ciosy tego Pokémona wykonywane kończynami są niezwykle silne i mogą zgiąć żelazne pręty, oraz znokautować dorosłego człowieka.[1]

Dymorfizm płciowy

Ewolucja

Litten ewoluuje w Torracata na poziomie 17. Torracat ewoluuje w Incineroara na poziomie 34. Incineroar nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Litten
Litten
ognisty
Poziom 17 Torracat
Torracat
ognisty
Poziom 34 Incineroar
Incineroar
ognisty mroczny

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

Poprzez wcześniejsze ewolucje

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Torracat (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

Etymologia

  • Jego nazwa jest kombinacją wyrazów torrid (bardzo gorący i suchy) i cat (kot). Może zawierać również japońskie słowo 虎 tora, które oznacza tygrysa.
  • Jego japońska nazwa może być kombinacją słów ニャー nyā (onomatopeja miauczenia), 火 hi (ogień) i angielskiego heat (ciepło).

Przypisy