Fandom

Pokémon Wiki

Tonio

2979stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Tonio

トニオTonio

250pxTonio
Płeć Męska
Miasto Alamos
Region Sinnoh
Debiut The Rise of Darkrai

Tonio to postać z filmu The Rise of Darkrai. Badał wydarzenia, które działy się ostatnio w Mieście Alamos. Przyjaźni się z Alice.

Tonio jest naukowcem, który badał energię w swoim laboratorium wewnątrz Wieży Czaso-Przestrzeni, według pamiętnika pradziadka o imieniu Godey. Czytając to odkrył, że Godey widział koszmar, gdzie Alamos zostało zniszczone przez "dwie siły, które nigdy nie powinny się spotkać". Przypadkowo w tym samym czasie, Dialga i Palkia rozpoczęli walkę w innym wymiarze.

Odwiedził ogród Alamos, by zbadać to i został zaatakowany nieświadomie przez Lickilicky'ego Barona Alberta. Po tym jak Darkrai pojawił się w ogrodzie, powrócił do studia i znalazł w pamiętniku fotografię Godeya z babcią Alice - Alicią, wraz z wyszczególnieniem wpisu Godeya dotyczącego spotkania Alicii i Darkraia. Wpis zakończył się stwierdzeniem, że Oración był kluczem do oszczędzenia Alamos.

Później, Tonio jako pierwszy doszedł do wniosku, że dziwne wydarzenia w mieście robi Palkia. Udało mu się połączyć wydarzenia z koszmarem Godeya i pomógł odkryć, że Oración to piosenka, która musiała być odtwarzana w wieży systemu muzycznego.

Plik:File-Tonalice.jpg
Przez długi czas Alice wierzyła, że Tonio uratował jej życie, po tym jak spadła z klifu. Tonio naprawdę nigdy nie wiedział, kto ocalił ją, ale potem sobie uświadomił, że był to Darkrai.

Alice wyznała miłość Tonio na końcu filmu, mimo że wcześniej wystawiała romantyczne uczucia do niego.

Tonio i Alice ponownie pojawili się razem w filmie Arceus i Klejnot Życia. Podczas gdy byli w związku, Baron Alberto próbował wygrać Alice dla siebie.

Pokémony

DrifblimTonio.png Drifblim

Drifblim jest jedynym znanym Pokémonem Tonio i jest najczęściej używany przez niego do prowadzenia analiz naukowych w całym Alamos. Pomimo tego, Drifblim również wie, jak bronić się i łatwo pokonał Zespół R, gdy trio próbowało złapać go i kilka Drifloonów.

Drifblim zna tylko Poryw Wiatru.

Debiut The Rise of Darkrai

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki