Fandom

Pokémon Wiki

Tommy (Hoenn)

3055stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Tommy Hoenn.png

Tommy pojawił się w odcinku Opuszczony statek.

Plik:Young Tommy.png
Mieszkał na opuszczonym statku, poszukując swojego Marshtompa po tym, jak przypadkowo jego Poké Ball upadł tam wiele lat temu. Jak się okazało, ewoluował w Swamperta, który atakował wszelkich intruzów na statku.

Kiedy Swampert zdał sobie sprawę, że Tommy jest jego prawowitym właścicielem, ten powrócił do niego.

Tommy pomógł Ashowi i przyjaciołom dostać się do Slateport.

Pokémony

200px Swampert

Tommy uzyskał Swamperta jako Mudkipa, gdy był młody. Później, Mudkip ewoluował w Marshtompa. Następnie, Tommy stracił Ball Marshtompa na statku. Wiele lat później, Tommy zaczął szukać zaginionego Pokémona. Ash i przyjaciele pomagali mu, ale tylko Ash, Brock i Tommy pozostali po tym jak May i Max zostali pojmani i związani przez Spinaraka. Gdy cień stworzenia próbował porwać trójkę, Piorun Pikachu zatrzymał go i okazał się być to Swampert, Pokémon, którego Tommy stracił wiele lat temu. Okazało się, że Marshtomp ewoluował w Swamperta podczas pobytu na statku. Nie wiedząc jednak o tym, Swampert przez przypadek zaprowadził go do pokoju, gdzie dopadł niektórych ludzi i związał ich. Do walki ze Swampertem, Ash wysłał Corphish. Swampert pokonał Corphisha jednym trafieniem. Przed wystawienime Pikachu, Tommy próbował udowodnić, że to Marshtomp, którego stracił. Po przekonaniu go, ten uświadamia sobie, że Tommy jest prawowitym właścicielem. Zespół R przeszkodził i próbować ukraść go, ale ten ogłuszył Sevipera Jessie w taki sam sposób jak Corphisha Asha nie na początku. Potem, Zespół R został pokonany. Ze Swampertem, Tommy pomógł Ashowi i jego przyjaciołom dostać się do Slateport.

Swampert zna takie ruchy jak: Hydro Pompa, Wodna Broń, Stalowy Ogon i Błotny Strzał.

Debiut Opuszczony statek

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki