FANDOM

Tommy to postać z regionu Hoenn, pojawiająca się w odcinku Opuszczony statek!.

Historia

Mieszkał na opuszczonym statku, poszukując swojego Marshtompa po tym, jak przypadkowo jego Poké Ball upadł tam wiele lat temu. Jak się okazało, ewoluował w Swamperta, który atakował wszelkich intruzów na statku.

Kiedy Swampert zdał sobie sprawę, że Tommy jest jego prawowitym właścicielem, ten powrócił do niego.

Tommy pomógł Ashowi i przyjaciołom dostać się do Slateport.

Pokémony

Przy sobie

Mudkip → Marshtomp → Swampert
Tommy Mudkip

Tommy Swampert
Tommy uzyskał Swamperta jako Mudkipa, gdy był młody. Później, Mudkip ewoluował w Marshtompa. Następnie, Tommy stracił Ball Marshtompa na statku. Wiele lat później, Tommy zaczął szukać zaginionego Pokémona. Ash i przyjaciele pomagali mu, ale tylko Ash, Brock i Tommy pozostali po tym jak May i Max zostali pojmani i związani przez Spinaraka. Gdy cień stworzenia próbował porwać trójkę, Piorun Pikachu zatrzymał go i okazał się być to Swampert, Pokémon, którego Tommy stracił wiele lat temu. Okazało się, że Marshtomp ewoluował w Swamperta podczas pobytu na statku. Nie wiedząc jednak o tym, Swampert przez przypadek zaprowadził go do pokoju, gdzie dopadł niektórych ludzi i związał ich. Do walki ze Swampertem, Ash wysłał Corphish. Swampert pokonał Corphisha jednym trafieniem. Przed wystawienime Pikachu, Tommy próbował udowodnić, że to Marshtomp, którego stracił. Po przekonaniu go, ten uświadamia sobie, że Tommy jest prawowitym właścicielem. Zespół R przeszkodził i próbować ukraść go, ale ten ogłuszył Sevipera Jessie w taki sam sposób jak Corphisha Asha nie na początku. Potem, Zespół R został pokonany. Tommy potem ze Swampertem pomógł Ashowi i jego przyjaciołom dostać się do Slateport.

Znane ruchy Swamperta to Pompa Wodna, Wodna Broń, Żelazny Ogon i Strzał Błotem.

Debiut Opuszczony statek!

Aktorzy głosowi

Japonia: 神谷浩史 Hiroshi Kamiya
佐藤智恵 Chie Satō (jako dziecko)
Stany Zjednoczone: Jonathan Todd Ross
Polska: Ireneusz Machnicki