Wikia

Pokepédia

Togetic Misty

Komentarze2
2557stron na
tej wiki
Togetic Misty
Misty Togetic
カスミのトゲチック Kasumi's Togechick
Informacje
Zdobyte jajo w Atak prehistorycznych Pokémonów
Wykluty w Kto zaopiekuje się Togepi?
Wykluty w Kanto
Ewoluuje w Miraż Togepi!
Płeć Nieznana
Zdolność Nieznana
Wypuszczony w Miraż Togepi!
Aktualna lokalizacja Raj Togepi
Egg miniTogepiTogetic
Ten Pokémon spędził 4 odcinki w jajku i 269 odcinków jako Togepi.

Togetic Misty był szóstym Pokémonem złapanym przez Misty w regionie Kanto.

Historia

File-Togegg

Jajo Togepi

Togepi został znaleziony w jaju przez Asha w kanionie w odcinku Atak prehistorycznych Pokémonów. Ash, Misty, Brock i Meowth walczyli o jajko, by określić, kto będzie ostatecznym właścicielem. Gdy z jaja wykluł się Togepi, pierwszą osobą, którą zobaczył była Misty, i chociaż Ash wygrał turniej, Togepi uznał Misty za właścicielkę.

Chociaż Togepi był nieszkodliwy, czasami używał Metronomu, by wydostać się z niebezpiecznej sytuacji. Po raz pierwszy pokazano to w odcinku Zbuntowany Pikachu. Przez Drowzee'ego Butcha i Cassidy, Togepi używał Metronomu do ataku Asha i jego przyjaciół. Kiedy Togepi zaczął go używać, spowodował wybuch, który pokonał Butcha i Cassidy. Stało się to ponownie w odcinku Na różowo i po raz trzeci w Przygoda z jajem.

File-AG045

Togepi

Pomimo faktu, że Misty wiedziała, że Togepi może walczyć, użyła go raz do walki z Ashem. W odcinku Pojedynek o Totodile'a!, Ash używał swojego Pikachu do bitwy z Misty o Totodile'a. Misty używała Togepi, ponieważ wiedziała, że Pikachu nigdy nie zaatakuje go, bo Pikachu często się nim opiekuje. Korzystając z Wdzięku, Togepi pokonał Pikachu.

Togepi pojawił się także w odcinkach specjalnych.

MistyTogeBye

Pożegnanie Misty i Togetica

Kiedy Ash, Brock, May i Max spotkali Misty w pobliżu bramy do Królestwa Mirażu w odcinku Księżniczka i Togepi, została ona porwana przez Jessie, Jamesa i Meowtha, którzy tymczasowo pracowali dla pułkownika Hansena. Pułkownik Hansen chciał dostać w swoje ręce Togepi Misty, tak aby mógł rządzić Królestwem Mirażu. Pułkownik Hansen chciał przejąć Królestwo Mirażu, by zniszczyć Raj Togepi.

Togepi później przekształcił się w Togetica w odcinku Miraż Togepi! w celu ochrony innych Togepi. Kiedy Togetic został ranny przez półkownika Hansena, Misty natychmiast wysłała Gyaradosa, który pokonał Shedinję Hansena Miotaczem Płomieni. Po obejrzeniu szkód zrobionych przez Hansena starając się dotrzeć do Królestwa Mirażu, Misty postanowiła zostawić Togetica, by chronić Raj Togepi i Togepi, które tam mieszkały.

Ruchy

Nie mylić tego z grami!

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki