FANDOM

174MS Igglybuff
Pokémon
Togetic 176MS
#175
Generacja II
Togepi
Togepi

トゲピー

175MS
Togepi

Pokémon kłująca piłka
Typy
Baśń
Zdolności
Hustle lub Serene Grace mertonome
Ukryta Zdolność
Grupa hodowli
Lądowe
Statystyka płci

Na jedną samice przypada siedem samców.

Waga Wzrost
1.5 kg 0.3 m
Statystyki
Styl Ciała Odcisk łapy
Body08 Plik:F175.png
Linki zewnętrzne
Smogon: Togepi

Togepi (niem. Togepi, jap. トゲピー Togepy) - Pokémon kłująca piłka. Togepi jest Pokémonem wróżkowym. Ewoluuje w Togetic'a poprzez szczęście.

Wygląd

Togepi wygląda na stworka, który jeszcze nie wykluł się z jajka. Ma małe czarne oczka. Stworek jest kremowy, jego skorupka ma kolor biały; pokrywają ją czerwone i niebieskie wzory przypominające figury geometryczne.

Umiejętności

Gromadzi pozytywne uczucia w skorupce, aby potem podzielić się nimi z innymi. Jego najsilniejszym atakiem jest Metronom. Niestety większość tych pokémonów używa go bez swojej wiedzy i zastanowienia.Jest w stanie uwolnić truciznę z kolców na głowie.Jak dowiadujemy się w anime,potrafi zamienić się z powrotem w skorupę. Togepi są uważane za znak szczęścia.W trakcie snu chowają się do skorupki. Trudno jest je znaleźć w naturze,jednak występują czasem w lasach.Togepi są bardzo dziecinne i często nie wyczuwają realnego zagrożenia. Są bardzo radosne i dzielą radość z tymi, którzy się nimi opiekują chroniąc przed krzywdą.Każdy,kto obudzi śpiącego Togepi,zostanie zalany falą pozytywnych uczuć.

Ciekawostki

choć Togepi jest pełnoprawnym Pokemonem drugiej generacji,pojawił się w pierwszej serii anime-Indigo League.

Pokemon GO

Dystans jajka:   5 kilometrów
Cukierków do ewolucji:  GO Cukierek 50
Podstawowy atak:  65
Podstawowa obrona:  138
Szybkie ataki:  Zen Headbutt
Specjalnie ataki:  Psyshock, Dazzling Gleam, Ancient Power