FANDOM

Togekiss Dawn
ヒカリのトゲキッス Hikari's Togekiss
Dawn Togekiss.png
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Nieznana
Trenerzy Księżniczka Salvia i Dawn
Miejsce złapania Miasto Arrowroot
Obecna lokalizacja Z Dawn
Historia
Debiut Księżniczka Dawn!
Złapany w Księżniczka Dawn!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Togekiss Dawn jest ósmym Pokémonem złapanym przez Dawn.

Historia

Dawn and Togekiss.png

Dawn i Togekiss

Togekiss pierwotnie należała do Księżniczki Salvii, sobowtóra Dawn, która chciała konkurować w Pokazach Pokémon, aby zobaczyć jak to jest. Ponieważ oboje miały prawie identyczny wygląd, Salvia potajemnie zamieniła się miejscami z Dawn i Salvia, ubrana jako Dawn, używała Togekiss w Pokazach Arrowroot. Salvii udało się wygrać wstążkę z Pokazów, ale dała ją Jessilinie, ponieważ Dawn miała już wymagane wstążki do wejścia do Wielkiego Festiwalu. Aby umożliwić dalsze konkurowanie w Pokazach, Salvia dała Togekiss Dawn.

W odcinku Stylowo i z Gracją!, Dawn rozpoczęła szkolenia Togekiss do Wielkiego Festiwalu. Szybko zaprzyjaźniła się z Piplupem. Ash dobrowolnie stosował Gible'a przeciwko Togekiss w mecz szkoleniowym. Kiedy Gible użył Drako Meteoru, który miał trafić Piplupa, Togekiss obroniła go przed atakiem. Togekiss następnie rozmawiała z Giblem, ostrzegając go, aby był bardziej ostrożny, co doprowadziło do tego, że Gible żałował tego co zrobił.

Dawn początkowo miała trudności z Togekiss, ponieważ w walce korzystała z wdzięku ruchów. Jednak Dawn szybko zorientowała się, że zamiast zmieniać Togekiss, Dawn powinna zmienić strategię w zależności do mocy Togekiss. Ta nowa strategia była później używana, by wygrać z Jessie i Yanmegą, którzy szukali zemsty na Dawn i Togekiss za porażkę w Pokazach. Togekiss kontynuowała szkolenia w odcinkach Podwójny Ditto Dramat! i Godna Rywalka! z innymi Pokémonami.

Plik:Togekiss Motherly.png

Togekiss była używana wraz z Piplupem w finale Wielkiego Festiwalu Sinnoh przeciwko Glameowowi i Gallade'owi Zoey w odcinku Wielki bój o zwycięstwo!. Togekiss wykorzystała swoje najlepsze ruchy i udało im się zaskoczyć Zoey. W końcu, nawet po użyciu wspaniałej kombinacji ruchów, dwa Pokémony przegrały w finale.

Togekiss pojawiła się w odcinku Zakochany Meowth!, gdzie szukała Glameow Mamie i gdzie walczyła (i przegrała) z Meowthem, który zakochał się w tej samej Glameow.

Ostatni występ Togekiss w lidze Sinnoh nastąpił w odcinku Wspomnienia utkane są ze szczęścia!, gdzie pocieszała Piplupa, który miał złamane serce przez wyjazd Asha, Pikachu i Brocka.

W SS024, była używana, aby pomóc zwalczyć Ariadosy, które atakowały Dawn. Została uziemiona przez Pajęczą Nić, ale została uratowana, gdy Cyndaquil przekształcił się w Quilavę.

W odcinku Piplup, Pansage, and a Meeting of the Times!, Togekiss spotkała Pokémony Asha, Cilana i Iris.

Ruchy

Ataki Pliki Debiut
Kula Aury 468MS.pngDawn Togekiss Aura Sphere.png Księżniczka Dawn!
Podniebny Atak 468MS.pngDawn Togekiss Sky Attack.png Księżniczka Dawn!
Powietrzne Cięcie 468MS.pngDawn Togekiss Air Slash.png Księżniczka Dawn!
Eskorta 468MS.png300px Księżniczka Dawn!

Ruchy improwizowane

Aura Whirlpool.png

Wir Aury

  • Wir Aury był używany w ostatecznej bitwie w Wielkim Festiwalu Sinnoh przeciwko Zoey. Wewnątrz Wiru Wodnego Piplupa Togekiss używa Kuli Aury, co powoduje, że wir staje się niebieski. Korzystając z tego posunięcia, Piplupowi i Togekiss udało się pomyślnie przeciwstawić się Glameowowi i Gallade'owi.
  • Rakietowa Formacja była stosowana w ostatecznej bitwie w Wielkim Festiwalu Sinnoh. Togekiss używa Podniebnego Ataku mając Piplupa na plecach, który używa Dziobania.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki