FANDOM

Pokémon Togekiss jest Pokémonem o typach normalnym i latającym. Ewoluuje z Togetica przy kontakcie z Błyszczącym Kamieniem i jest finalną formą Togepi.

Biologia

Fizjologia

Togekiss jest białym Pokémonem z tułowiem w kształcie jajka. Jego skrzydła sa trójkątne. Podbrzusze Togekiss jest ozdobione czerwononiebieskimi, trójkątnymi plamkami. Na czubku głowy ma trzy pióra - niebieskie, białe i czerwone.

Różnice płci

Brak.

Specjalne zdolności

Jest jednym z trzech nielegendarnych Pokémonów, które mogą nauczyć się Powietrznego Ataku (dwa pozostałe to Noctowl i Altaria) i jednym z czterech nielegendarnych pokemonów, które mogą nauczyć się Kuli Aury (reszta to Lucario, Mienfoo i Mienshao).

Zachowanie

Togekiss woli unikać konfliktów i miejsc, gdzie toczy się walka. Opiekuje się małymi Togepi.

Zamieszkanie

Dzikie Togekiss są tak niezwykle rzadkie, że trenerzy wolą złapać Togepi lub Togetic i je ewoluować.

Dieta

Tak jak każdy Pokémon, Togekiss nie pogardzi karmą ani jagodami.

W anime

Główne występy

Togekiss Dawn

Dawn posiada Togekiss, którą otrzymała od Księżniczki Salvii w odcinku Księżniczka Dawn!.

Drugoplanowe role

Togekiss pojawił się na początku filmu Giratina i Strażnik Nieba.

Wpisy Pokédexa

Odcinek Wpis
DP171 Togekiss, Radosny Pokémon, ewoluuje z Togetic. Legenda głosi, że Togekiss nigdy nie pojawia się w miejscach, gdzie ktoś się kłóci.
Na tym kończą się wpisy z serii Diament i Perła.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki