FANDOM

Togedemaru Sophoclesa
マーマネのトゲデマル Māmane's Togedemaru
Sophocles Togedemaru.png
Informacje
Płeć Samica
Zdolność Piorunochron
Trenerzy
Miejsce złapania Alola
Obecna lokalizacja Z Sophoclesem
Historia
Debiut Alola to New Adventure!
777MS.png
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Togedemaru Sophoclesa (jap. マーマネのトゲデマル Māmane's Togedemaru) - Pierwszy znany Pokémon Sophoclesa.

Historia

Sophocles and Togedemaru.png

Sophocles i Togedemaru

Togedemaru pierwszy raz pojawiła się w Alola to New Adventure! obok swojego trenera, witając Asha w Szkole Pokemon. Togedemaru potem patrzył, jak Grunci Zespołu Skull walczyli z Ashem i Kiawe.

W The Guardian's Challenge!, Togedemaru pomagał Sophoclesowi uruchomić jego program komputerowy, zasilając go bieganiem w kole. Był później wykorzystany w celu powitania Asha w szkole, konkurując wraz z Sophoclesem przeciwko Ashowi i Pikachu, w starciu, kto najszybciej przebije balony. Sophocles i Togedemaru szybko objęli prowadzenie za pomocą kolców Togedemaru, które skutecznie przebijały balony. Gdy Ash rozkazał Pikachu użyć Pioruna, by rozbić balony, Togedemaru użył zdolności Piorunochronu do zabsorbowania ataku i szybkiego rozbicia balonów dzięki Zang Zapowi. Później oglądał walkę Asha i Pikachu ze strażnikiem Tapu Koko, po czym Sophocles poinformował, że Ash i Togedemaru mogliby mu pomóc z czymkolwiek związanym z elektrycznym Ruchem-Z.

W SM006, Togedemaru został oddzielony od Sophoclesa z powodu awarii zasilania w centrum handlowym, spowodowanej przez Zespół R. Togedemaru, Pikachu i Rotom w końcu dotarli do dachu w centrum handlowym, gdzie natknęli się na oprychów. Podczas pojedynku z trio, Pikachu został wyrzucony z dachu przez Kulę Cienia Mimikyu, ale był w stanie zawiesić sie na przeciwległym budynku. Gdy przybyli Sophocles i Ash, Togedemaru użyła umiejętności Piorunochronu na Piorunie Pikachu, aby odwrócić losy bitwy używając Zing Zapu.

Osobowość i cechy

Sophocles Togedemaru Lightning Rod.png

Aktywując Piorunochron

Togedemaru ma silne relacje ze swoim trenerem, często widziany przymocowanym do Sophoclesa. Sophocles nawet zasypia z nią u jego boku, która wykorzystuje swoje świecące policzki jako lampka nocna, aby pomóc mu ze strachem przed ciemnością. Togedemaru uwielbia być pomocną, jak widać, kiedy wydaje się bardzo zadowolona, że może pomóc Sophoclesowi uruchamiać jego programy, i jest bardzo dumna, że pomogła mu wygrać konkurencję zbijania balonów. Wydaje się, ze bardzo lubi Pikach Asha, biorąc za przykład naskoczenie na Pikachu, aby pokazać jej uczucia do niego. Togedemaru jest również bardzo energicznym Pokémonem i bardzo lubi gry, turlając i odbijając się lub tańcząc z Pikachu.

Znane ataki

Nazwa ataku Po raz pierwszy użyty
Sophocles Togedemaru Zing Zap.png
Używając Zing Zapu
Zing Zap The Guardian's Challenge!

W grach

Togedemaru.png Togedemaru Poz.61
ElektroStal
Nic.png Żelazne Kolce
Elektryczny Teren
Elektro Status.gif
Zing Zap
Elektro Physical.gif
Kolczasta tarcza
Trawa Status.gif
Ostateczne Żądło
Robak Physical.gif

Ciekawostki

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Togedemaru.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki