FANDOM

Togedemaru Sophoclesa - Pierwszy znany Pokémon Sophoclesa.

Historia

Sophocles and Togedemaru

Sophocles i Togedemaru

Togedemaru pierwszy raz pojawiła się w Alola to New Adventure! obok swojego trenera, witając Asha w Szkole Pokémon. Togedemaru potem patrzyła, jak Grunci Zespołu Skull walczyli z Ashem i Kiawe.

W The Guardian's Challenge!, Togedemaru pomagała Sophoclesowi uruchomić jego program komputerowy, zasilając go bieganiem w kole. Była później wykorzystana w celu powitania Asha w szkole, konkurując wraz z Sophoclesem przeciwko Ashowi i Pikachu, w starciu, kto najszybciej przebije balony. Sophocles i Togedemaru szybko objęli prowadzenie za pomocą kolców Togedemaru, które skutecznie przebijały balony. Gdy Ash rozkazał Pikachu użyć Pioruna, by rozbić balony, Togedemaru użyła zdolności Piorunochronu do zabsorbowania ataku i szybkiego rozbicia balonów dzięki Zing Zapowi. Później oglądał walkę Asha i Pikachu ze strażnikiem Tapu Koko, po czym Sophocles poinformował, że Ash i Togedemaru mogliby mu pomóc z czymkolwiek związanym z elektrycznym Ruchem-Z.

W SM006, Togedemaru została oddzielona od Sophoclesa z powodu awarii zasilania w centrum handlowym, spowodowanej przez Zespół R. Togedemaru, Pikachu i Rotom w końcu dotarli do dachu w centrum handlowym, gdzie natknęli się na oprychów. Podczas pojedynku z trio, Pikachu został wyrzucony z dachu przez Kulę Cienia Mimikyu, ale był w stanie zawiesić sie na przeciwległym budynku. Gdy przybyli Sophocles i Ash, Togedemaru użyła umiejętności Piorunochronu na Piorunie Pikachu, aby odwrócić losy bitwy używając Zing Zapu.

Osobowość i cechy

Sophocles Togedemaru Lightning Rod

Aktywując Piorunochron

Togedemaru ma silne relacje ze swoim trenerem, często widziany przymocowanym do Sophoclesa. Sophocles nawet zasypia z nią u jego boku, która wykorzystuje swoje świecące policzki jako lampka nocna, aby pomóc mu ze strachem przed ciemnością. Togedemaru uwielbia być pomocną, jak widać, kiedy wydaje się bardzo zadowolona, że może pomóc Sophoclesowi uruchamiać jego programy, i jest bardzo dumna, że pomogła mu wygrać konkurencję zbijania balonów. Wydaje się, ze bardzo lubi Pikach Asha, biorąc za przykład naskoczenie na Pikachu, aby pokazać jej uczucia do niego. Togedemaru jest również bardzo energicznym Pokémonem i bardzo lubi gry, turlając i odbijając się lub tańcząc z Pikachu.

Znane ruchy

Nazwa ataku Po raz pierwszy użyty
Sophocles Togedemaru Zing Zap
Używając Zing Zapu
Zing Zap The Guardian's Challenge!

Ciekawostki

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Togedemaru.

Ciekawostki