Fandom

Pokémon Wiki

Toby

3052strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Toby.png
Toby pojawił się w odcinku Maractusowy musical!.

Toby jest trenerem trzech Maractusów, nazywanych "Marra", "Racca" i "Tussy", które stanowią grupę muzyczną. Chciał uczestniczyć ze swoimi Pokémonami w Musicalu Pokémon. Ash i jego przyjaciele oferują swoją pomoc, aby występ Toby'ego był sukcesem. Później, on i Ash toczą potrójną walkę, aby pomóc Tussy'emu nauczyć się wykonywania techniki tęczy.

Pokémony

Marra i Racca
Marra and Racca.pngDebiut: Maractusowy musical! Marra i Racca to dwa Maractusy, które razem z Tussym tworzą zespół muzyczny. Toby złapał je wraz z Tussym podczas podróży przez pustynię.
Ataki
Taniec Płatków, Szpilo Pocisk i Krąg
Tussy
Tussy.pngDebiut: Maractusowy musical! Tussy jest jednym z Maractusów Toby'ego, które są zespołem muzycznym. Można go odróżnić po tym, że jest mniejszy i ma czerwoną bandamkę na szyi. Toby zdobył go wraz z Marrą i Raccą podczas podróży przez pustynię. Tussy miał problem z wykonaniem techniki tęczy z Marrą i Raccą, ponieważ miał lęk wysokości. Toby był na niego zdenerwowany, ponieważ przez Tussy'ego technika tęczy nie wychodziła. Maractus w końcu uciekł od niego. Później był w stanie stanąć za nim w obronie przed dzikim Scolipede'em. Udało mu się pokonać lęk, a potem wziął udział w musicalu.
Ataki
Krąg, Szpilo Pocisk i Słoneczny Dzień

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki