Fandom

Pokémon Wiki

Tobias

3273strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
Tobias

タクトTakuto

Plik:Tobias Sinnoh.pngTobias
Płeć Męska
Kolor oczu Błękitny
Kolor włosów Szaro-niebieski
Miasto Nieznane
Region Sinnoh
Stanowisko Trener
Pierwsze pojawienie Ligowe emocje!

Tobias jest Trenerem Pokémon, który brał udział w Konwaliowej Konferencji.

Historia

Tobias po raz pierwszy pojawił się w odcinku Ligowe emocje!, ale jego twarz była zasłonięta. Barry minął go na korytarzu. W odcinku Starcie Paula i Barry'ego!, gdy Ash i Barry rozmawiali na temat swoich następnych przeciwników lidze, Conway powiedział, że Tobias używał wyłącznie Darkraia jako jedynego w każdej Sali Sinnoh i z łatwością wygrywał pojedynki z liderami i awansował przez pierwszą i drugą rundę Konwaliowej Konferencji.

W odcinku Opanujmy właściwy ruch!, Tobias pojawił po raz pierwszy, gdzie przeszedł do Top 8. W odcinku Odwilż między rywalami!, wykazano, że jest już w Top 4 w Konwaliowej Konferencji.

Plik:Tobias Winning.png
W odcinku Półfinałowa przeszkoda! walczył przeciwko Ashowi w półfinale Konwaliowej Konferencji. Choć był w stanie na początku walczyć tylko Darkraiem, Sceptile'owi Asha udało się pokonać ataki Darkraia i go pokonać. Tobias wówczas wystawił swojego Latiosa, który pokonał pozostałą część zespołu Asha (zremisował z Pikachu), wygrywając mecz dla Tobiasa.

Później pokonał swojego przeciwnika w końcowej rundzie, wygrywając Konwaliową Konferencję i dając mu możliwość walki z Elitarną Czwórką Sinnoh.

Pokémony

Darkrai Latios

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki