FANDOM

Throh Montgomery'ego
サオミのナゲキ Masaomi's Nageki
270px
Informacje
Płeć Samiec
Zdolność Nieznana
Trenerzy Montgomery
Obecna lokalizacja Z Montgomerym
Historia
Debiut The Clubsplosion Begins!
[[Plik:{{{Form1}}}MS.png]]
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

Throh jest głównym i jedynym znanym Pokémonem Montgomery'ego.

Historia

Throh zadebiutował w The Clubsplosion Begins! ze swoim trenerem. Montgomery wspomina, że Throh był wykorzystywany w turnieju Klubsplozja rok temu, w którym obaj zostali mistrzami turnieju. Po spotkaniu Stephana i jego Sawka, Throh lekceważąco popchnął Sawka swoim ramieniem, gdy szedł obok niego, co rozgniewało Sawka, ale potem uspokojony został przez swojego trenera.

W następnym odcinku, Throh trenował ze swoim trenerem poza Centrum Pokémon, na krótko przed swoją pierwszą bitwą w obecnym turnieju. W swojej pierwszej walce Throh walczył z Mienshao Delberta. Łatwo uniknął wszystkich ataków przeciwnika i wreszcie zaatakował z połączeniem Super Mocy, Sejsmicznego Wstrząsu i Kolistego Rzutu, uderzając Mienshao ciężko o ścianę, pozwalając mu i Montgomery'emu przejść do następnej rundy.

W odcinku A Clubsplosion of Excitement!, Throh pojawił się ponownie na treningu, gdzie znowu pokazał swoją potężną siłę, tym razem z łatwością rzucając kamienną bryłą. Później zmierzył się w drugiej rundzie z Excadrillem Iris, którego był w stanie pokonać. W Commanding the Clubsplosion Crown!, Throh pokonał Scraggy'ego Asha w półfinale, lecz w finale został pokonany przez swojego rywala, Sawka Stephana.

Osobowość i charakterystyka

Plik:Montgomery and Throh.png
Wierny swej normy gatunkowej, Throh jest dedykowanym zawodnikiem i zawsze bierze walkę na serio, podobnie jak Sawk Stephana, z którym rywalizuje. Lekceważy swojego nowego rywala z turnieju, co pokazał, kiedy popchnął go przy pierwszym spotkaniu na brak szacunku. Wydaje się także silnym Pokémonem, który z łatwością oderwał worek treningowy z metalowego łańcucha i wyrzucił go oraz łatwo pokonał Mienshao Damona.

Ruchy

Throh używa Super Mocy Ruch Pierwsze pojawienie
Montgomery Throh Superpower
Super Moc

W puszukiwaniu zwycięzcy!

Sejsmiczny Wstrząs

W poszkiwaniu

zwycięzcy!

Kolisty Rzut

W poszukiwaniu

zwycięzcy!

Związanie

Kluboeksplozja

Emocji!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki