FANDOM

Taylor to postać z regionu Sinnoh, pojawiająca się w odcinku Kto pierwszy, ten lepszy.

Historia

Taylor brał udział w zawodach PokéRingo, odbywających się w Squallville w regionie Sinnoh w odcinku Kto pierwszy, ten lepszy. Jego pierwszym przeciwnikiem był Ash. Do starcia wystawił swojego Skarmory'ego, któremu przyszło się zmierzyć ze Staravią.

Jego Pokémon niemal pokonał Pokémona przeciwnika Powietrznym Nożem, lecz nieoczekiwanie podmuch wiatru zepchnął Staravię z toru ataku. Taylor ponownie kazał Skarmory'emu użyć Powietrznego Noża, ale Staravia uniknął jego ruchu, a dzięki swojej szybkości zdołał jako pierwszy zawiesić pierścień na wyznaczonym miejscu, wygrywając. Po swojej porażce Taylor został wyeliminowany z zawodów.

Pokémony

Przy sobie

Skarmory
EP587 Taylor Skarmory
Taylor użył Skarmory'ego w konkursie PokéRingo, gdzie rywalizował ze Staravią Asha w pierwszej rundzie. Strategia Taylora miała spowolnić przeciwnika i pozwolić jego Pokémonowi na przejęcie pierścienia, jednak Staravia okazał się zbyt szybki dla Skarmory'ego, przez co Taylor przegrał i został wyeliminowany z turnieju.

Skarmory zna takie ruchy jak: Prędkość, Atak Piaskiem, Atak Furii i Powietrzny Nóż.

Debiut  Kto pierwszy, ten lepszy

Aktorzy głosowi

Japonia: 阪口大助 Daisuke Sakaguchi
Stany Zjednoczone: Sean Reyes
Polska: Klaudiusz Kauffman