Wikia

Pokepédia

Taurosy Asha

Dyskusja0
2518stron na
tej wiki
Taurosy Asha
Ash Tauros
サトシのケンタロス Satoshi no Kentarosu
Informacje
Debiut EP035
Miejsce złapania Strefa Safari
Płeć Wszyscy samce
Umiejętność Nieznana
Aktualna lokalizacja W laboratorium profesora Oaka
128 mini
Zobacz więcej informacji na temat tego gatunku
30 Taurosów Asha zostało złapanych podczas podróży Asha Ketchuma po regionie Kanto.

Historia

Kanto

Tauros Herd
Stado Taurosów
Rafi862Dodany przez Rafi862
Ash spędził jakiś czas w Strefie Safari w odcinku EP035. Próbował złapać jak najwięcej Pokémonów, ale skończyło się to na trzydziestu Taurosach, które zostały złapane w Safari Balle. Pod koniec przygody Asha w Strefie Safari, wszystkie Taurosy zostały wysłane do profesora Oaka.

Główną cechą Taurosów jest bieganie. Oznacza to, że laboratorium to dobre miejsce dla nich, ponieważ jest tam dużo miejsca. Okazały się one przydatne w laboratorium, bo obudzili Snorlaxa Asha w czasach kryzysu. Jednak bieg spowodował wpadkę. Ash po raz pierwszy wrócił do Alabastii, ale przez dziurę w płocie. Później zniszczyli również laboratorium, zostawiając bałagan i wielką dziurę w ścianie.

Wyspy Oranżowe

Ash Tauros Dragonite
Tauros demonstruje swoją siłę poprzez uniesienie Dragonite'a (210 kg) na rogach
Rafi862Dodany przez Rafi862
Ash zaczął używać jednego z Taurosów, gdy potrzebował zastąpić Snorlaxa w walce o Puchar w Lidze Pomarańczowej. Wymienił Snorlaxa z Taurosem. Po początkowym niepowodzeniu po uderzeniu ataku Gengara Drake'a, Taurosowi udało się pokonać Venusaura podczas bitwy, a następnie pomógł osłabić Dragonite'a, a Pikachu zadał ostateczny cios. Następnie przebywał w Poké Ballu do czasu powrotu Asha do Alabastii. Później wrócił do stada.

Johto

Tauros został wykorzystany ponownie na początku podróży po Johto. Uczestniczył w konkurencji, która zakończyła się wygraną. Wrócił do profesora Oaka w następnym odcinku. Później Ash użył Taurosa w Srebrnej Konferencji, gdzie został pokonany przez Nidoqueen Gary'ego.

Taurosy pojawiły się także w specjalnych odcinkach.

Strefa Walk w Kanto

Gdy Ash powrócił z Hoenn, Taurosy zostały przyprowadzone do niego z jego innymi Pokémonami. Jeden z Taurosów został ponownie użyty w walce z Anabel w odcinkach Co ty nie powiesz! i Do dwóch razy sztuka!.

Seria Best Wishes!

Taurosy ponownie spotkały Asha na koniec serii Best Wishes! w odcinku Marzenie wciąż trwa!, gdzie staranowali chłopaka, gdy przybył do Alabastii. Później, razem z resztą Pokémonów Ketchuma zostali uwiecznieni na zdjęciu ze swoim trenerem.

Osobowość i cechy

Ze względu na dużą liczbę Taurosów, nie można określić jednej osobowości. Jednakże wydaje się, że mają bardzo entuzjastyczną osobowość i miłość do ćwiczeń. W zakresie walki, pomimo bardzo ograniczonego dostępu do ataków, wszystkie są niezwykle silne i zdolne do rzucania Metagrossami, Dragonite'ami, Taurosami i Venusaurami, używając tylko mięśni szyi.

Ruchy

Ruch Typ Pierwsze użycie Obraz
Szczelinowe Uderzenie Ziemia Witaj, Pummelo! Jest
Ash Tauros Fissure-1-
Tauros używa Szczelinowego Uderzenia
Miecio8Dodany przez Miecio8
Usunięcie Normal Wejście Dragonite'a Jest
Ash Tauros Take Down
Tauros używa Usunięcia
Rafi862Dodany przez Rafi862
Atak Rogiem Normal Rywalizacja i przyjaźń Jest
Ash Tauros Horn Attack-1--1-
Tauros używa Ataku Rogiem
Miecio8Dodany przez Miecio8
Podwójny Zespół Normal Do dwóch razy sztuka! Jest
Ash Tauros Double Team
Tauros używa Podwójnego Zespołu
Rafi862Dodany przez Rafi862

Dubbing

Kraj Aktor(ka)
Japonia Katsuyuki Konishi
USA Katsuyuki Konishi
Polska Katsuyuki Konishi

Ciekawostki

  • Pomimo że wszystkie Taurosy zostały złapane w Safari Balle, znajdują się w zwyczajnych Ballach, gdy Ash używa ich do bitwy.
  • Nie wiadomo, czy Ash używa ciągle tylko jednego, tego samego Taurosa.
  • Taurosy Asha są jedynymi Pokémonami należącymi do głównego bohatera, które zostały złapane w zakazanym odcinku.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Tauros.

Więcej od Wikii

Losowa wiki