FANDOM

Taurosy Asha
サトシのケンタロス Satoshi no Kentarosu
Ash Tauros
Informacje
Płeć Samce
Zdolność Nieznana
Trenerzy Ash
Miejsce złapania Strefa Safari
Obecna lokalizacja U Profesora Oaka
Historia
Debiut Legenda o Dratinim
Złapany w Legenda o Dratinim
128MS
Ten Pokémon nigdy nie ewoluował.

30 Taurosów Asha zostało złapanych podczas podróży Asha Ketchuma po regionie Kanto.

Historia

Kanto

Plik:Tauros Herd.png
Ash spędził jakiś czas w Strefie Safari w odcinku EP035. Próbował złapać jak najwięcej Pokémonów, ale skończyło się to na trzydziestu Taurosach, które zostały złapane w Safari Balle. Pod koniec przygody Asha w Strefie Safari, wszystkie Taurosy zostały wysłane do profesora Oaka.

Główną cechą Taurosów jest bieganie. Oznacza to, że laboratorium to dobre miejsce dla nich, ponieważ jest tam dużo miejsca. Okazały się one przydatne w laboratorium, bo obudzili Snorlaxa Asha w czasach kryzysu. Jednak bieg spowodował wpadkę. Ash po raz pierwszy wrócił do Alabastii, ale przez dziurę w płocie. Później zniszczyli również laboratorium, zostawiając bałagan i wielką dziurę w ścianie.

Wyspy Oranżowe

Ash Tauros Dragonite

Tauros demonstruje swoją siłę poprzez uniesienie Dragonite'a (210 kg) na rogach

Ash zaczął używać jednego z Taurosów, gdy potrzebował zastąpić Snorlaxa w walce o Puchar w Lidze Pomarańczowej. Wymienił Snorlaxa z Taurosem. Po początkowym niepowodzeniu po uderzeniu ataku Gengara Drake'a, Taurosowi udało się pokonać Venusaura podczas bitwy, a następnie pomógł osłabić Dragonite'a, a Pikachu zadał ostateczny cios. Następnie przebywał w Poké Ballu do czasu powrotu Asha do Alabastii. Później wrócił do stada.

Johto

Tauros został wykorzystany ponownie na początku podróży po Johto. Uczestniczył w konkurencji, która zakończyła się wygraną. Wrócił do profesora Oaka w następnym odcinku. Później Ash użył Taurosa w Srebrnej Konferencji, gdzie został pokonany przez Nidoqueen Gary'ego.

Taurosy pojawiły się także w specjalnych odcinkach.

Strefa Walk w Kanto

Gdy Ash powrócił z Hoenn, Taurosy zostały przyprowadzone do niego z jego innymi Pokémonami. Jeden z Taurosów został ponownie użyty w walce z Anabel w odcinkach Co ty nie powiesz! i Do dwóch razy sztuka!.

Seria Czerń i Biel

Taurosy ponownie spotkały Asha na koniec serii Czerń i Biel w odcinku Marzenie wciąż trwa!, gdzie staranowali chłopaka, gdy przybył do Alabastii. Później, razem z resztą Pokémonów Ketchuma zostali uwiecznieni na zdjęciu ze swoim trenerem.

Osobowość i cechy

Ze względu na dużą liczbę Taurosów, nie można określić jednej osobowości. Jednakże wydaje się, że mają bardzo entuzjastyczną osobowość i miłość do ćwiczeń. W zakresie walki, pomimo bardzo ograniczonego dostępu do ataków, wszystkie są niezwykle silne i zdolne do rzucania Metagrossami, Dragonite'ami, Taurosami i Venusaurami, używając tylko mięśni szyi.

Ruchy

Ataki Pliki Debiut
Szczelina 128MSAsh Tauros Fissure-1- Witaj, Pummelo!
Szarża 128MSAsh Tauros Take Down Wejście Dragonite'a
Atak Rogiem 128MSAsh Tauros Horn Attack-1--1- Rywalizacja i przyjaźń
Podwójny Zespół 128MSAsh Tauros Double Team Do dwóch razy sztuka!

Dubbing

Japonia: Katsuyuki Konishi
Stany Zjednoczone: Katsuyuki Konishi
Polska: Katsuyuki Konishi

Ciekawostki

  • Pomimo że wszystkie Taurosy zostały złapane w Safari Balle, znajdują się w zwyczajnych Ballach, gdy Ash używa ich do bitwy.
  • Nie wiadomo, czy Ash używa ciągle tylko jednego, tego samego Taurosa.
  • Taurosy Asha są jedynymi Pokémonami należącymi do głównego bohatera, które zostały złapane w zakazanym odcinku.

Zobacz też

  • Szukając więcej informacji na temat tego gatunku, zobacz Tauros.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki