FANDOM

554MS Ten artykuł używa zromanizowanej japońskiej nazwy, ponieważ jego angielska i polska nazwa nie są znane.

Tatsuki to trener Pokémonów z regionu Unova, pojawiający się w filmie Biel—Victini i Zekrom oraz Czerń—Victini i Reshiram.

Historia

Tatsuki pojawił się na początku obu wersji filmu czternastego. Brał udział w turnieju bitew, organizowanym w miejscowości Eindoak. Walczył w nim przeciwko Iris i Emoldze, używając swojego Emboara. Choć jego Pokémon miał problemy z nadążeniem za małą i zwinną przeciwniczką, jej nieposłuszeństwo wobec trenerki doprowadziło do zwycięstwa Tatsukiego po tym, jak Emolga użyła Elektrozmiany, by wołać do starcia Excadrilla, tym samym powodując dyskwalifikację Iris.

Kolejne starcie stoczył z Ashem Ketchumem, gdzie jego Emboar musiał zmierzyć się z Oshawottem. Również w tej bitwie powolność Pokémona Tatsukiego dała o sobie znać. Kiedy Tatsuki kazał Emboarowi zaatakować Atakiem Rac, Oshawott przypuścił atak Strumieniem Wody. Po zderzeniu obu ruchów okazało się, że Emboar nie wytrzymał uderzenia niezwykle skutecznym wodnym atakiem, przez co Tatsuki został wyeliminowany z turnieju.

Pokémony

Przy sobie

Emboar
F14 Tatsuki Emboar
Emboar jest jedynym znanym Pokémonem Tatsukiego, którego używał do walk w turnieju Eindoak. Początkowo mierzył się z Emolgą Iris, za którą nie mógł nadążyć. Jednak nieposłuszeństwo Pokémona Iris doprowadziło do zwycięstwa Tatsukiego po tym, jak Emolga użyła Elektrozmiany, by wołać Excadrilla, tym samym powodując dyskwalifikację Iris.

Następnie Emboar został wysłany do walki z Oshawottem Asha. Po raz kolejny powolność Pokémona Tatsukiego dała o sobie znać i ostatecznie został znokautowany przez niezwykle efektywny Strumień Wody.

Znane ruchy Emboara to Miotacz Płomieni i Atak Rac.

Debiut  Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram

Zobacz też