Fandom

Pokémon Wiki

Tatsuki

3140stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Plik:Tatsuki M14.png
Tatsuki jest trenerem Pokémon, który pojawił się w filmie Biel—Victini i Zekrom i Czerń—Victini i Reshiram.

Historia

Tatsuki walczył z Emolgą Iris w turnieju z jego Emboarem. Ze względu na to, że Emolga użyła Zmiany Wolta i zamieniła się z Excadrillem, Iris została zdyskwalifikowana z turnieju i Tatsuki przeszedł do następnej rundy. Następnie walczył z Ashem, gdzie jego Emboar stał naprzeciwko Oshawotta i i został pokonany przez potężny Strumień Wody.

Pokémony

Emboar
200pxDebiut: Biel—Victini i Zekrom
Czerń—Victini i Reshiram
Jedynym znanym Pokémonem Tatsukiego jest Emboar, którego używał do walki w turnieju Eindoak. Początkowo wyruszył przeciwko Emoldze Iris i nie był w stanie nadążyć za małym Pokémonem. Jednak nieposłuszeństwo Emolgi zakończył się wygraną w meczu dla Tatsukiego, kiedy Emolga użyła Zmiany Wolta, by wołać Excadrilla, powodując zdyskwalifikowanie Iris.

Następnie Emboar został wysłany przeciwko Oshawottowi Asha. Jednak po raz kolejny słaba prędkość Emboara był problemem i został znokautowany dzięki niedawno opanowanemu Strumieniowi Wody Oshawotta, eliminując Tatsukiego z turnieju.

Ataki
Miotacz Płomieni i Atak Rac

Rzuć okiem na inne wiki!

Wylosuj wiki