FANDOM

Tapu Bulu (jap.カプ・ブルル Kapu Bururu) - Legendarny Pokémon typu Trawa Baśń wprowadzony w generacji VII. Jest jednym z czterech boskich strażników regionu Alola, strzegącym wyspy Ula'ula.

Biologia

Specjalne umiejętności

Tapu Bulu potrafi kontrolować roślinność zmuszając ją do wzrostu. Może również użyć tej mocy na swoje własne rogi, które są zrobione z drewna i zmienić ich kształt lub powiększyć je, co jest użyteczne w walce!

Zachowanie

Tapu Bulu nie lubi toczyć niepotrzebnych pojedynków, ani przerażania innych Pokémonów, dlatego wytwarza dzwoniący hałas za pomocą swojego ogona, aby ostrzec o swojej obecności. Pomimo tego, że nie lubi walczyć, nie jest w stanie okazać odrobiny litości dla złoczyńców. Mówi się, że gdy złodzieje włamali się do jego ruin, ukarał ich machając drzewami jak maczugom.Ten Pokémon nie jest ani trochę aktywny. Nie wiadomo, czy jest tak potulny jak się wydaje, czy to wynika z jego lenistwa.

Ewolucja

Tapu Bulu nie ewoluuje w żadnego innego Pokémona.

Tapu Bulu
Tapu Bulu
trawiasty baśniowy

Opisy w Pokédexie

Lokalizacje

Trzymane przedmioty

Statystyki

Efektywność typów

Ruchy

Poprzez poziom

Poprzez TM/HM

Poprzez rozmnażanie

Poprzez nauczenie

W anime

W mandze

W TCG

Osobny artykuł: Tapu Bulu (TCG)

Ciekawostki

Pochodzenie

  • Tapu Bulu jest wzorowany na byku. Może być również inspirowany Lono, jednym z czterech głównych bogów hawajskich i bogiem rolnictwa, obfitości i pokoju.

Etymologia

  • Jego nazwa jest kombinacją hawajskiego tapu (święty) i bull (byk).
  • Jego japońska może być kombinacją hawajskiego kapu (święty) i bull (byk).

Przypisy

Legendarne Pokémony