FANDOM

Tapp

タップTapp

250pxTapp
Płeć Mężczyzna
Miasto Michina
Region Sinnoh
Debiut Arceus i Klejnot Życia

Tapp jest postacią z filmu Arceus i Klejnot Życia.

Tapp żył w starożytności i służył Marcusowi w świątyni w Mieście Michina. Był zatrudniony jako ochroniarz, a miał za zadanie ochronę celi z Damosem, kiedy Marcus przygotował swój plan, aby zniszczyć Arceusa. Później, Ash, Brock i Dawn również znaleźli się w celi.

Tapp wyjaśnił Ashowi i innym sytuację, że jeden z "magicznych stworzeń" Marcusa użył Hipnozy na nich (Brock później przypomina sobie, że to Bronzong). Grupa poprosiła go o miejscu pobytu Pikachu, Piplupa i Sheeny, i Tapp zapewniał ich, że są oni bezpieczni i że Sheena rozmawia z Marcusem. Kiedy grupa odkrywa, że Damos jest w celi z nimi i oskarża go o zdradę Arceusa, Tapp mówi, że wie na pewno, że Damos zamierzał zwrócić z powrotem Klejnot Życia.

Mimo że jego zadaniem jest trzymanie więźniów zamkniętych, Tapp pozwolił Ashowi, Dawn, Brockowi i Damosowi opuścić celę, gdy Pichu przyniósł klucze. Damos następnie podrzucił z powrotem klucze Tappowi.

Tapp był widziany z grupą, kiedy byli świadkami próby zniszczenia Arceusa przez Marcusa. Następnie Tapp pojawia się, kiedy Arceus odzyskuje siły, widać go zza kolumny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki